Wednesday, January 6, 2021

OH KALENDAR KUDA

 Assalamualaikum semua,

Tahun ini tak sempat nak ke kedai buku cari kalendar kuda, selalunya akhir tahun aku dah beli. Nasibla minggu lepas ada kawan pejabat bagi kalendar kuda, walaupun persatuan kooperasi dah beri kalendar meja. Tapi kalendar kuda jugak jadi pilihan hati. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Kawan-kawan sama tak macam aku?

27 comments:

  1. Smlm masuk opis.. Ada juga kalender kuda atas meja

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahun ini akak dah mula kerja di pejabat ya?

      Delete
  2. suka kalendar meja, tak kisah lah design dia macam mana..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, lupa lak..akak nanti tinggalkan details dekat link ni ya: https://www.sunahsukasakura.com/2021/01/top-10-commentators-2020-blog-sunah.html

      Delete
    2. hehehe janji kalendar meja yek...

      Delete
  3. suka kalendar kuda jgk. senang nak tengok cuti sekolah :)

    ReplyDelete
  4. ahirnya jumpa jugak post tentang kalendar kuda... hehehehe

    ReplyDelete
  5. Oh kitorang selalu dapat kalendar kuda. Hehe boleh beli rupanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh beli, kalau takde orang jual macamne orang nak beli heheheh

      Delete
  6. Tahun ini dapat satu je itupun yang besar.. selalu tu dapat juga yang kecik tu 2,3 keping.. sadis pula rasanya tahun ini tak ada kelender kuda.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalendar yang besar lekat kat dinding tu dana ada dapat, makan kat kedai mamak pun dapat, beli barang di rosyam mart pun dapat jugak kalendar...tp kalendar meja takde lagi yg kuda, nasibla dapat

      Delete
    2. suka yang jenis kalender meja nie.. senang nak tengok.. selalu letak kat meja kerja tapi sekarang ini macam payah nak jumpa dan dapat..

      Delete
  7. tak dpt calender pon this year :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu kalau tak dapat akak beli je sbb memang minat kalendar kuda hehehe

      Delete
  8. Akk suka kelendar kuda, tapi jenuh juga nak tutup semua gambar patung2 dorang tu, dulu2 tak tau, bila ustaz bagitau memang dah jadi agendalah menconteng semua gambar2 patung tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar patung apa kak? yang gambar orang naik kuda ke tu?

      Delete
  9. walau cantik macamana dapat kalender, kelender kuda juga yang jadi pujaan.. bukan hari cuti saja boleh tgok, bulan islam ada yang siap buat kalender orang jawa jumat kliwon lagi.

    ReplyDelete
  10. Kalendar kuda banyak info! complete.. kan!

    ReplyDelete
  11. kalender kuda ni lain mcm sikit, wajib ada satu la juga di rumah .senang nak tgk cuti sekolah.

    ReplyDelete
  12. Dana, kak ana kan satu kalender pun tak ada kat rumah ni huhu pakai hp je ler ye :)

    ReplyDelete
  13. dpt kalender free dr hotel tmpt menginap. tp bukan kalender kuda ๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
  14. takde pula kalendar meja ni. tahun ni pun tak masuk kedai buku, memang tak ingat la..hehe

    ReplyDelete
  15. Kalendar yang paling puas ditatap bak kata nenek saya hehehe

    ReplyDelete
  16. Tahun ni dapat satu je free. kedai tak banyak bagi calendar. mungkin sebab covid orang tak kisah dah calendar. huhu
    tapi calender kuda ni memang kena ada. senang nak tengok semua ada situ

    ReplyDelete

  17. AJOQQ agen jud! poker online terpecaya dan teraman di indonesia :)
    gampang menangnya dan banyak bonusnya :)
    ayo segera bergabung bersama kami hanya di AJOQQ :)
    WA;+855969190856

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...