Tuesday, January 12, 2021

TEMPAHAN PERTAMA ROTI

 Assalamualaikum semua,

Pagi ini sibuk sikit, maklum kata esok dah mula PKP di 6 buah negeri termasuk Selangor dan Kuala Lumpur. Sibuk nak buat jadual kerja, sebab PKP kali ini kene kerja jugak. Tadika swasta pun dibenarkan buka. 

Hari tu ada kawan yang pesan roti coklat dan kacang merah. Mula-mula tak berani tapi dia paksa nak jugak. Kita pun beranikan diri buat kan, alhamdulillah dapat feedback yang ok. Seronok hati tapi banyak kene perbaiki lagi kalau nak buka order pada yang lain-lain. 

Roti coklat dan kacang merah


kawan yang biasa jual dimsum ni, dia nak pergi hiking katanya ambil dulu bun
Rupa banyak perlu di perbaiki, tapi lega bila dia kata sedap

alhamdulillah

32 comments:

  1. hah kan akak dh ckp..bole wat bisnes...insya allah dipermudahkan utk dana

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak, cuma masih percubaan hheheh

      Delete
  2. alhamdulillah dh terima order.. kalau dekat nk jugak order

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak, masih mencuba dan bertatih ni kak

      Delete
  3. Wah bagusnya dah twrbuka jalan bisness tu dana. In shaa Allah kalau dana serius boleh maju tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak, moga ramai lagi yang nak cuba kak

      Delete
  4. Wahhh. Nampak gebu sangat roti nya tu. Yummehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... moga dah sejuk pun gebus lagi

      Delete
  5. suka nau tengok kelembutan dia tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah ciksun, harapnya kekal gebus bertahan lama

      Delete
  6. Wah...tahniah Dana!
    Macam-macam kemahiran Dana ada.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. musim PKP ni buat bisnes makanan memang untung. Lagi lagi sedap. Memang orang cari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harapnya ada orang oder lagi dik, takut sorang ni je heheheh

      Delete
  8. Wah sedapnya. Kalau dekat akak pun nak order tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kan kak... kalau dekat nak dana buatkan...

      Delete
  9. Asal buat untuk diri sendiri terus boleh buat jual. Bagus itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba cuba je ni kak mana tau ada yang berminat...

      Delete
  10. fuyohh.. roti gebus kakdana makin femes nih.. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe baru seorang je yang cuba wak, moga masinla mulut wak jadi femes betul roti dana ni

      Delete
  11. tahniah..alhamdulillah Dana...moga makin suksess berbisness..

    ReplyDelete
  12. Permulaan yang baik, teruskan usaha mana tau jadi usahawan roti lepas ini... In sha Allah.

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, good start kak dana!��

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah harapnya mereka akan repeat order lagi

      Delete
  14. Alhamdulillah
    Mudah2an boleh kembangkan bisnes nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin wak... moga ramai yang nak cuba roti dana

      Delete
  15. kalau dekat , dah lama atie order juga ni !

    ReplyDelete
  16. Kalau dah ada permintaan, in shaa Allah akan berderet-deretlah yang order.

    ReplyDelete
  17. main poker dengan banyak penghasilan
    ayo segera hubungi kami
    WA : +855969190856

    ReplyDelete
  18. Numpang promo ya Admin^^ (f)
    ingin mendapatkan uang banyak dengan cara cepat
    ayo segera bergabung dengan kami di ionpk.biz ^_$
    add Whatshapp : +85515373217 || ditunggu ya^^ x-)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...