Wednesday, October 6, 2021

WW ROTI SOSEJ

 Assalamualaikum semua,

Mencuba nasib, moga menjadi, disukai ramai dan ramai yang pesan.

Percubaan ke berapa kali untuk buat roti sosej

sebelum di bakar

sebelum dirias

Antara pesanan yang dibuat petang semalam

Pesanan dari kawan pejabat

Alhamdulillah, moga semuanya berpuas hati..

25 comments:

  1. semoga banyak pesanan..
    cantik merah menyala AF kat tepi tu..

    ReplyDelete
  2. wow terbaik roti sosej dana menggiurkan

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah moga terus dapat pesanan. Rajin Dana buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lapang boleh la buat sikit kak... mekasih

      Delete
  4. mesti ramai yg nk order tu mcm roti dana sebelum2 ni

    ReplyDelete
  5. hmmmm.. tengok terus lapar .. camne ni .. huuuuu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. scroll laju2 tak pun pasni cari roti sosej jugak

      Delete
  6. Elok menjadik! Moga terus maju jaya Dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin, mekasih kak... kekadang dia buat hal jugak kak

      Delete
  7. alhamdulillah
    elok kejadiannya
    anak2 sekolah mesti suka ni dana


    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak.... ramai yang order memang untuk bawak balik beri anak-anak

      Delete
  8. Elok kejadiannya. Naik gebu roti kak Dana buat. Suka roti ada sosej macam ni. Banyak tempahan tu. Semoga dilimpahi rezeki dengan segala keberkatan dan berpanjangan. Aaminnn...

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah
    Boleh buat tambah duit jajan Aiyan

    ReplyDelete
  10. Akak doakana bisnes Dana makin maju ye...amin...kalau dekat memang akak la pelanggan setia tau...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...