Tuesday, October 19, 2021

MANIK DAN LABUCI

 Assalamualaikum semua,

Salam Maulidul Rasul semua, teringat sebelum musim covid19 meriah sambutan Maulidulrasul, ada perarakan ramai-ramai sambil berselawat. Selalu mesti tunggu tengok di televisyen perarakan nya, di kampung di mana-mana lah. Tapi sejak tahun lepas sunyi, harapnya tahun depan ada dah perarakan sambil berselawat beramai-ramai macam dulu.

Sejak duduk rumah temankan Aiyan kuarantin memang aku bosan, takkan nak layan pokok sampai ke tengahari, sebab ada kawan nak pesan extender aku pun mula la menjahit semula. Sambil isi masa lapang kan.

Bahan asasnya


Buat kerja dalam bilik baju, takde yang kacau

3 hari baru dapat ini, aku memanik siang je malam mata tak bagi kerjasama huhuhuhu

13 comments:

  1. Lahaiiii cantiknyaaa extender pon haihhhh

    ReplyDelete
  2. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ♥️🌷 Salam Maulidur-Rasul

    ReplyDelete
  3. SALAM MAULIDUR RASUL DANA...Cantik2 tu ha....

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah serba boleh Dana. Isi masa buat extender.
    Salam Maulidur Rasul.

    ReplyDelete
  5. Skrg ni pakai mask jenis headloop je.. Tp extender tetap standby dlm bag Kot2lah jeadloop tu putus ke apa kan

    ReplyDelete
  6. Rajin dan kreatif dana ni..comel2 hasilnya

    ReplyDelete
  7. RAJIN SUNGGUH DANA CANTIK SEMUA

    ReplyDelete
  8. Cantiknya extender kak Dana buat. Ada sekali pakai Kak Dana punya extender manik dan button butterfly tu ada nyonya tu puji. Cantik katanya.

    ReplyDelete
  9. Cantiknya hasil kerja Dana..
    Rajin Dana..

    ReplyDelete
  10. Tangan ajaib!
    Hasilnya sangat cantik.

    ReplyDelete
  11. yang akak bagi saya dulu masih ada sampai sekarang hihihi..suka pakai sebab selesa..yang lain tak seselesa dia...

    ReplyDelete
  12. Rajin dan usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...