Wednesday, March 31, 2021

SAMBUTAN ANNIVERSARY KAMI

 Assalamualaikum semua,

26hb Mac bersamaan hari jumaat kami sambut hari ulang tahun perkahwinan dengan ringkas bertiga dan 9 ekor kucing. Disebabkan aku agak malas, aku cuma masak penne carbonara, potong tembikai dan pesan hokkaido tart untuk gantikan kek. Edy tambah dengan 8 ketul ayam goreng Uncle Jack. 

Sejak mula kahwin Edy memang bukan suami yang romantik hantar bunga ke coklat ke apa. Kalau aku cakap nak hadiah anniversary atau harijadi dia cuma hulur duit dan suruh aku beli sendiri sebab katanya aku cerewet hahahahha. Siapalah tak nak dapat suprise jambangan bunga, jambangan duit atau apa-apa hadiah tapi  dah terbiasa jadi aku ok je. Cepat betul masa berlalu dah 11 tahun rupanya kami susah dan senang bersama. 

Meja makan dah kene hijack cucu-cucu Edy, jadi kabinet ni lah tempat hidang makan

Ini je yang aku masak hehehehhe

Eeg tart dia aduhai memang habis eat clean aku 


teringat-ingat bau dia yang sedap... aduhai 

Tambah ini pulak ambil semua perisa

Biarlah simple janji happy hehehehhe

19 comments:

  1. Ok juga tu Dana kalau Edy hulur RM suruh beli sendiri.
    Kadang-kadang kesian juga kat orang lelaki, mereka tak berapa faham kehendak isteri. Suami kakak pun pernah kata, dia tak tahu apa makanan kegemaran kakak. Ye lah, kakak ni bedal semua jenis makanan, tak ada makanan yang khusus yang paling disukai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab dia tahu bininya kadang cerewet sikit kak, kalau dia belikan tak kene dengan selera dia bebel dulu

      Delete
  2. Wahhh ramainya kucing. 9 ekor. Mesti comel comel.
    Tapi kalau saya pun, saya lagi suka orang bagi duit hahaha. Kita boleh beli sendiri apa kita nakkkk hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah terbela tanpa sengaja dik heheheh...

      Delete
  3. Haha ok juga beri duit. Beli betul-betul berkenan. Dia takut tersalah beli jenis model beg tangan ke.
    Oh Hokkaido ada tat telur ya. Dahulu beli tat berkeju.
    Ringkas tapi bermakna sambutan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab bininya cerewet sikit... heheheh
      aah ada tart telur sedap...

      Delete
  4. Lamanya tak makan Hokkaido tart tu..
    Happy Anniversary Dana and husband..
    Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah.. Aamiin..

    ReplyDelete
  5. Happy Anniversary Kak. Sedapnya Hokkaido tart tu. Nyum3

    ReplyDelete
  6. Happy anniversary dana & hubby... hokaido tu menggoda sungguh time petang² camni

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xper kak dana.. jambangan bunga tu x menjamin pon kebahagiaan rumahtangga.. kihkih2 mcmla wak terror sgt bab kisah rumah tangga kannns

      Delete
  8. sekali lagi selamat ulang tahun perkahwinan tuk korang berdua dana, eddy. till jannah. makanan semua sedap2

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..happy anniversary kak dana dan husband. Okay juga bagi duit, boleh bagi macam macam :)

    ReplyDelete
  10. happy anniversary :)
    sedapnya egg tart tu, memang puas dapat makan camni..hehe

    ReplyDelete
  11. Happy Anniversary kAK Dana and husband..
    May all the happiness be with both you u and Aiyan :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...