Monday, November 23, 2020

EMPAT BERADIK

 Assalamualaikum semua,

Bersiaran dari rumah hari ini, buat entry sementara tunggu nasi goreng siap masak. Aku nak tunjuk dekat kawan-kawan karya si Aiyan, tajuk 4 beradik hehehehe.

Si Aiyan ni sesekali datang rajin comel jugak dia lukis tapi datang malas, nak buat orang lidi pun dia tak nak. Tapi nak dapatkan gambar 4 beradik ini susah nya yang amat.... hahahah ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Ini lah dia karya Aiyan, patut dia tulis cik...tapi dia tulis en sebab dia ingat encik heheheh

Ini pulak comot, si emak... bila tanya kenapa tak warna, comotkan warna putih comot

Penat aku jerit senyum senyum tapi cik bu dengan cik mot tak fokus

Nak dapatkan gambar ini... memang karya agung aku hahahah,pertama kali dapat amik gambar diaorang fokus gini hahahah

Nak dapat kumpulkan 4 ekor ni pun payah... asyik nak berlari je

Nak amik gambar si comot bukan main payah...
 

31 comments:

  1. Bagusnya Aiyyan nak lukis gambar 4 beradiknya. Itulah gambaran rasa anak-anak yang terluah melalui hujung jari. Mamanya memang terror habis tu... dapat tanggap gambar 4 beradik dengan lukisannya sekali. Mesti jadi kenangan indah sepanjang hayat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe itulah kak sebelum ini bukan main susah nak ajak bergambar 4 ekor tu, ada je helahnya

      Delete
  2. 4 dara duduk ditepi katil..haa masuukkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah 2 jantan 2 betina kak... tak jadi dara tu

      Delete
  3. wah,dia lukis cik bulus 4 ekor ni, pandai dia..imagination tinggi

    ReplyDelete
  4. heheh bagus. semangat dia nak lukis. btw, comel semua bulus2 niii

    ReplyDelete
  5. mana gmbr tukang lukis 4 dara nih., haa masukkk

    ReplyDelete
  6. Bila kumpul posing baru perasan lain2 warna juga. Lengkap. Like.

    ReplyDelete
  7. Comel lukisan dia boleh improve lgi ni..
    Btw, sy rasa dh terima hadiah yg akak pos aritu..tqvm ๐Ÿ˜๐Ÿคฒ mg murah rezki

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cikgu.... sebulan jugak sampai barang tu yek

      Delete
  8. Tiba teringat lagu 4 dara, haha..
    Pandai juga aiyan lukis kucing tau, adala rupa kucing tu, kalo akk lukis kucing dulu anak murid selalu tanya..ticer tak mcm kucing pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha... aiyan ni kira ok jugak la melukis di bandingkan emaknya

      Delete
  9. Comelnya. Nampak macam dorang posing pada gambar kedua. Muka serious.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak dapat gambar diaorang tu bukan main payah... penat jerit senyum senyum

      Delete
  10. pandainya dia lukis, boleh cuba2 doodling ni aiyan, buat storyline hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah mood rajin melukis, kadang tu buat penat je suruh boo layan

      Delete
  11. Oo baru tahu 4 beradek tu ,sibulus comel .

    ReplyDelete
  12. hahaha awwww comelnyaaaa
    Rupanya 4 beradik tu si gebus2. Super cute!

    ReplyDelete
  13. Awww.. Comel sangat gambar lukisan Aiyan tu.. Pandai dia jawab nape comot tak berwarna.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh dia bab menjawab no 1, spontan je jawaban dia

      Delete
  14. Bijak Aiyan, ye jugak tu tak payah warna mak si comot tu sbab warna putih comot. hihi..warna cantik cantik dan frame :)

    ReplyDelete
  15. clap..clap..clap..pandainyaaa aiyan lukis :)

    ReplyDelete
  16. Pandai Ayyan......gambar semua kucing yang pandang focus camera tu memang cantik...

    ReplyDelete
  17. hahahah saya setuju, bukan senang nak suruh pandang kamera ni..

    ReplyDelete
  18. hahahahha...part karya agung tu tergelak ammi. kelakau lak rasa

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...