Wednesday, November 4, 2020

WW BERYL'S BULAT-BULAT

 Assalamualaikum semua,

Minggu lepas beli dengan kawan di JUPEM, 1 botol RM20. Beli kismis dan assorted, bila dah makan susah nak berhenti ๐Ÿ˜.

Aku suka yang dalamnya kismis tapi 2 beranak tu tak suka sangat

Ini untuk 2 beranak kat rumah yang suka kacang

coklat beryls ni memang sedap

๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

18 comments:

  1. ini kalau saya pun susah nak berhenti kak..hahahah sangat berbahaya!

    ReplyDelete
  2. Alamak, bahaya ni. Tak cukup satu. Kena letak jauh-jauh dari capaian tangan.

    ReplyDelete
  3. Tenaga segera ni, lapo2 ngap je senang.

    ReplyDelete
  4. love this one!!beli ni tak sampai sehari dah habis! suka gila

    ReplyDelete
  5. suka coklat..nk2 yg ada nuts or raisin

    ReplyDelete
  6. Kalau dah mula mengunyah depan tv, memang lupa segalanya.

    ReplyDelete
  7. Pernah kawan sekerja suami akak bagi coklat ni sebab dia balik negara dia. Tapi anak2 tak makan.Jenuh la akak perabis sorang2. nak buang sayang.benda mahal.Hhaha. Yang kismis, yang kacang .memang dekat 2 bulan jugak la nak habis kan tu. Nak letak atas kek ke apa pun dia orang tak minat.

    ReplyDelete
  8. Bahaya coklat ni. Ketagih.. lagi2 yang kismis tu. Sedaaappp!

    ReplyDelete
  9. Sedapnya, kalau saya mesti kejap2 makan kejap2 makan hahaha

    ReplyDelete
  10. Saya geng suka kacang. kismis suka makan macam tu je bukan dalam coklat.

    ReplyDelete
  11. Lepas sebiji, sebiji ngap2..tau2 tinggal setengah balang

    ReplyDelete
  12. Dapat sebalang nie, kejap je licinnya.. memang sedap coklat Beryls ini..

    ReplyDelete
  13. Shida pun suka kak dana..tp biasa shida beli yg almond..mkn xhenti kak..tahu2 dah surut ^_^

    ReplyDelete
  14. Terus teringin nak makana choc...dapnyaaa

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...