Monday, November 16, 2020

DINOSOUR AIYAN

 Assalamualaikum semua,

Hari ini bersiaran dari rumah... itu yang lewat sikit. Ada je kerja nak dibuat bila di rumah, minggu ini aku akan kerja di pejabat hari jumaat je. Untuk PKPB 4minggu cuma 6 hari dibenarkan hadir ke pejabat , 30% sahaja kehadiran di pejabat. 

Dua mimggu lepas aku ada buat pesanan di shopee, mainan dinosour lego Aiyan. Minggu lepas sampai, saja buat suprise kat dia. Kira oklah harga nya seekor RM 2.53, tengok pada kualiti barangnya menarik dan nampak tahan lasak juga.

dia masukkan dalam plastik dan kita kene pasang sendiri

Aku beli 12 ekor

kene pasang la satu-satu

Yang senang bolehla suruh dia pasang, yang susah aku la kene buat







12 ekor semuanya

24 comments:

  1. wow banyak juga dinosor aiya ralit main tu

    ReplyDelete
  2. Ooo Aiyan macam anak sedara Sis suka donasour yaaa.. Danny tu kalau dapat, semua benda nak di dinasournya hahahaha

    ReplyDelete
  3. Budak2 mmg suka denosor kan, seronok la aiyan melayan denosor2 dia tu ha.

    ReplyDelete
  4. Seronoknya Aiyan....ada jer la aktiviti dia sepanjang kat rumah ni kan...

    ReplyDelete
  5. syok la aiyan dapat dinosaur banyak2...

    ReplyDelete
  6. Dulu anak akak yang perempuan tu pun suka sangat Dinoasaurs. Sekarang tidak lagi..minat sudah berubah angin. HAHAH!

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik..
    Wah..aiyan dapat mainan dinasour. tentu seronok... kalau anak saya si haikal suka mainan kereta, sampai meniarap layan ke mainan kereta. Apa pun moga aiyan gembira dengan mainan barunya dan saya doakan agar aiyan sentiasa membesar dengan sihat..amiin

    p/s: sila check email

    ReplyDelete
  8. Pernah terbaca dalam satu srtikel tentang kanak-kanak dan dinasour. Kanak-kanak yang suka bermain dinasour tergolongdalam kategori genius!

    ReplyDelete
  9. Wahh dah besar aiyan ๐Ÿคฉ๐Ÿ˜ lamanya x jenguk blog lamanya x bukak.. alahai tetiba rindu๐Ÿ˜ญ

    ReplyDelete
  10. wahh pasni kene cari lego gunung berapi pulak makdana tuuuh., ;p

    ReplyDelete
  11. Bagus mainan ni
    boleh pasang dan buka
    dapat mengasah minda.

    ReplyDelete
  12. Merangsang motor dan saraf apabila pasang dinosaur itu.
    Haha tidak aci emak tolong.

    ReplyDelete
  13. ada org cakap, kids yg suka Mr. Dino ni mmg pandai :)

    ReplyDelete
  14. Wah bestnya.. Bagus sebenarnya mainan ini..

    ReplyDelete
  15. 12 ekor dinasor kena bagi nama tu eh!

    ReplyDelete
  16. Seronoklah Aiyan dapat banyak dinasour! Bagus juga main pasang2 ni kan, boleh asah minda kan.

    ReplyDelete
  17. wah banyaknya! terel la dia pasang ;)

    ReplyDelete
  18. terus teringat kisah d kedai mkn. budak tu bawa dinasour dia. pastu amik piring kosong, kumpul dinasour keliling piring umpama dorg pun sdg mkn. comel!

    ReplyDelete
  19. Bagus jugak mainan gini. sambil pasang, boleh sembang2 cungkil rahsia anak2..hahah

    ReplyDelete
  20. menarik dinosour semua tu..cantik kalau ada byk2 kumpul buat collection peribadi kan :)

    ReplyDelete
  21. Seronok aiyan ada permainan baru. Okay sangat permainan macam ni. Aiyan boleh belajar cantum cantum jadi mainan dino.

    ReplyDelete
  22. amboi terus 12 ekor haaaa mama borong dik oi.. tu ramai2 bratur bersusun elok nak pegi kawad kaki kemana tu hehehe.. comelnyaa..

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...