Thursday, September 3, 2026

PHOTO DIARY #30/2026

 Assalamualaikum semua,

Hari ini parking kat pejabat masih lagi banyak kosong masa aku masuk pukul 11 lepas hd tadi. Kalau tidak memang merata la parkingnya. Bahagia betul minggu ini bila cuti sekolah pagi dan petang tak jem rasa smooth je masa perjalanan pergi dan balik heheheh. Waktu tengahari pun ada masa banyak untuk rehat sebab tak terkejar-kejar nak ambil Aiyan kat sekolah dan hantar balik rumah. Oklah jom kita layan cerita bergambar.

Hari ini bawak bekal buah je dengan biskut 1 pek, lepas tu mengigil sebab kelaparan lepas hd tu hahaha

Bibir merah, semerah darah yang mengalir dalam tiub tu heheheh

gambar ambil sebelum pi ambil wuduk, nampak terlalu jendul pulak dahi aku hahahha



Bila pakai bawal dan spek nampak elok sikit kan dahi tu hahaha



Ada kawan bagi ole-ole balik dari Thailand

Masa kami balik kampung hantar ke hostel, selasa petang balik kerja tu baru ambil dia... malam tu dia buat muka marah, sebab Edy suruh orang kat hostel tu mandikan dia dan potong kuku heheheh

Petang lepas majlis bertandang ajak mak dengan makngah pergi jalan-jalan kat Pontian pi cari makanan

Bila la dia nak tinggi macam paksu tu agaknya

Paksunya dok gelak dia yang baru tingkatan 3 tapi jambang dan misai dah ada, paksu masa tu takde pun lagi heheheh

Masa singgah di masjid baru kampung pengantin tu, tumpang solat di masjid ni... bangga bila tengok paksu yang jadi imam

kene tinggal 2 hari nasib la subur je sebab hujan dekat rumah

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...