Wednesday, November 3, 2021

WW AIYAN MENANG YEYEH

 Assalamualaikum semua,

Bila makan di kedai, dia mesti nak habis makan dulu.

Aiyan: yeyeh, Aiyan menang

Mama: mama pun menang jugak

Aiyan: eh mama kalah, tu dalam pinggan mama ada bawang lg tu, kira kalah la

Mama: krik krik.... speechless

Bawangnya dah la besar-besar banyak pulak tu, tu yang tak habis licin heheheh

15 comments:

  1. hahahah padan muka mama. nak main tipu konon

    ReplyDelete
  2. kena belikan aiyan hadiah ni mama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak boleh, sebab setiap kali makan kat luar musti ada acara ini... kalau selalu abisla mama hahhaha

      Delete
  3. HAhah ni makan roti canai bawang tapi tinggal bawang ke camne cite dia ni.. hahha . lain kali kena mintak kat aney, roti bawang tak nak bawang la . =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawangnya banyak sgt dik, dah dimakan separuh tu

      Delete
  4. sesuatu yang tertanya tanya jika hal bawang..hehehe..tak apa..tinggalkan jika tak lalu makan kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sya suka je makan bawang... cuma banyak sgt tu ygtak habis

      Delete
  5. Ingatkan Aiyan menang masuk pertandingan kat sekolah. Hihi..kalau macam tu kena makan lambat lambat nak bagi Aiyan menang :)

    ReplyDelete
  6. Haha teringat anak teruna saya masa kecil.. selalu mcmnilah

    ReplyDelete
  7. Hehe Aiyan berkira pada hal-hal kecil seperti bawang tidak dimakan.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...