Tuesday, November 30, 2021

KARIPAP BESAR

 Assalamualaikum semua,

Maaf lambat sangat buat entri hari ini, kesibukan dari pagi sampai sekarang baru ada lega sikit. Hari ini gerai jual sarapan bawah pokok tepi simpan rumah tutup, jadi secara automatik kene beli karipap besar di Keramat. 

2 biji Aiyan bawak ke sekolah untuk bekal, sebiji dia makan dalam kereta. Yang lain simpan petang nanti balik dia mesti nak makan lagi. Suka beli karipap besar di Keramat harganya RM1.50 isi nya penuh dapat pulak  makan panas-panas.

Memang besar karipapnya

aku belah dua sebab Aiyan nak makan, sejukkan dulu

Letak dekat sini cepat sikit sejuknya... hahaha

14 comments:

  1. ahahaha saya pun selalu buat macam tu kalau nak sejukkan makanan dalam kereta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana la tahan sabar budak nengok makanan sesedap, nak cepat je kadang jenuh tiup

      Delete
  2. Bagus jual panas-panas. Kadang-kadang karipap dijual sudah diletak dalam dulang, tidak panas dah.
    Mesti laku sangat karipap besar di Keramat. Hehe Aiyan hari-hari makan karipap rupanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab saiz nya besar dan kami.beli awal pagi mmg masih panas lagi, baru lepas di goreng

      Delete
  3. Ammi pun slalu buat gitu kalau nak sejukkan makanan. Kalau kat rumah depan kipas pun jadilah

    ReplyDelete
  4. tengok pun memnag yakin sedap karipap tu..aduhai..dah la fav akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau jenjalan ke keramat cari dan cuba nanti kak

      Delete
  5. Nampak sedap karipap tu.. Isi dia pun nampak penuh..
    Puas hati dengan harga rm1.50

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya memang isinya penuh, makan panas2 lagi best

      Delete
  6. Umanghaiii bosar dan padat isi. Mcmni makan pun puas hati & senang hati

    ReplyDelete
  7. Karipap macam ni selalunya sedap.

    ReplyDelete
  8. mahal tapi puas hati mkn karipap penuh berisi camtu.. 👍👍

    ReplyDelete
  9. puas ati makan ni. macam makan 2 buji sekali

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...