Wednesday, June 2, 2021

WW KAKI SEKODENG

 Assalamualaikum semua,

Budak 2 ekor ni memang suka sangat lepak bawah atoknya. Sekodeng kain atok lepas tu main tarik kain. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Atoknya kalau nak solat pakai kain pelekat, si Tom tunggu bawah bangku tu

Ini pun peel sama, masa ni penat sekodeng sampai tertidur

Boleh jugak buat lap kaki ni...geram

27 comments:

  1. gebu sangat kat bawah tu. kalau tak perasan memang boleh buat lap kaki..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah abis kejenya makan tido buat sepah..apa tak gebu

      Delete
  2. ha haa skodeng atok
    kan sama suka baring gitu risauu pulak terpijak nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah nsbla kalau terpijak sapa suh tido merata

      Delete
  3. Nakal betul kucing-kucing pada atok. Aduh terhibur tengok si Tom itu sampai tertidur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kak, manja lebih2 kalau dengan atoknya

      Delete
  4. Amboi- amboi...bukan main lagi diorang erk....

    ReplyDelete
  5. Suka dia berbaring-baring macam tu..amboiii, bukan mainnn :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia suka tido tunjuk perut..selesa kot heheheh

      Delete
    2. Ada orang cakap, kucing tidur tunjuk perut ni dia selesa dengan persekitaran dan orang sekeliling dia. Rasa selamat hehehe

      Delete
  6. Tak sampai hati nak buat lap kaki HAHAHAH, comel gila! Gerammmmnyaa kita tengok!
    Rasa nak tepuk je perut tuu hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tido macam tu memang bagi kita usap perut dia...dia rasa dah selesa sangat la tu

      Delete
  7. hahahhah terhibur dngan perangai mereka ni.... nakal!

    ReplyDelete
  8. Kucing kalau orang solat suka betul mengacau. hihi..macam macam peel

    ReplyDelete
  9. Halah hai.. kemain dia duduk bawah bangku tu ye..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...