Tuesday, June 22, 2021

SANAH HELWAH MAKTEK

 Assalamualaikum semua,

Semalam 21 Jun 2021 genaplah umur maktek ke 30. Maktek ni adik nombor 3 aku, dia yang duduk blok depan rumah ni. Dia lah kawan gosip, kawan membawang, kawan ahlong, kawan susah senang merangkap bibik Aiyan. Namanya Nur Farahin, adik lain panggil Kak In, Tain tapi aku je panggil dia 'katek' šŸ¤­šŸ¤­šŸ¤­. 

Wish birthday 10 tahun lepas di FB




Dia tengah diet so dia masak menu kambing sendiri, tapi frust bila kambing keras... nanti akak masakkan lah 

Kek hari jadi

Mereka sambut kat rumah je

Ini je hadiah dari aku... 

17 comments:

  1. Happy Birthday untuk adik Dana šŸ’

    Pasrah je dia ya..kakak panggil dia katek šŸ˜„

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak, hahahha kakak dia yg panggil dia redho je kak

      Delete
  2. sabar je lah kakak pum..sampai hati panggil dia katek

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhaha sebab dia memang katek masa kecil

      Delete
  3. Sanah Helwah utk mak Tek. Semoga Allah SWT kurniakan kesihatan yg baik Dan usia yg diberkati.

    Jadilah sambut tiga beranak ye Dana..
    Semoga Wabak Akan berlalu pergi.
    InshaAllah
    #LindungiDiriLindungiSemuašŸ˜

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tu kak, 3 beranak pun dah ok kak tanda ingatan

      Delete
  4. Oh daripada katik jadi panggilan Mak Tek.
    Ya nanti kakak buatkan kambing panggang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... ya betul tu dari panggilan katek tu

      Delete
  5. Sanah helwah adik kak dana a.k.a kak farahin!
    Semoga dilimpahkan rezeki yang berterusan, dan sihat selalu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ya, btw kak dana menang giveaway saya :)
      https://www.atiqahnajihah.com/2021/06/pemenang-mellow-crunch-giveaway.html

      Delete
    2. wahhhhh... murah rezeki akak tak sangka...
      tq utk ucapan ya

      Delete
  6. SANAH HELWAH MAKTEK SHT SJHTRA MURAH RZKI DLM LINDUNGAN ALLAH DUNIA AKHIRAT

    ReplyDelete
  7. alahai punyalah sedap nama akak dia panggil katek pulak.. anyway happy belated birthday maktek

    ReplyDelete
  8. Happy birthday Maktek. Baru faham kenapa panggil maktek. Semoga dipanjangkan usia dengan segala kebaikan dan dimurahkan rezeki dengan segala keberkatan serta diberikan kesihatan yang baik. Aaaminn...

    ReplyDelete
  9. Happy belated birthday Maktek! Semoga murah rezeki dan di bawah lindungan DIA.

    ReplyDelete
  10. Happy belated birthday Mak Tek...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...