Tuesday, February 9, 2021

TERIMA KASIH SHIDA DAN SUNAH

 Assalamualaikum semua,

Minggu lepas aku ada terima kiriman pos dan poslaju. Masa Edy bagi kat aku, dok pikir takde rasanya beli barang secara online. Tapi rupanya rezeki hadiah dari kawan-kawan blogger Shida Radzuan dan Sunah Sakura. Terima kasih banyak adik-adik yang kirimkan hadiah ini ya.

Dapat mask extender comel dan kalendar mini

comel macam tuannya

 Ini dari Sunah, banyak betul dalam 1 bekas ni

Hadiah top 10 comentators 2020 di blognya

18 comments:

  1. tahniah dpt mcm2 gift dr blogger

    ReplyDelete
  2. Sekali 2 orang bagi serentak. Seronok sebenarnya dapat hadiah.

    ReplyDelete
  3. tahniah kak dana , sbb dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  4. hai kak dana! waaahhh bestnya dapat gift dari kawan blogger :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Rejeki dari kawan-kawan blogger. Tahniah, Dana!

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dapat banyak rezeki dalam bentuk hadiah :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Rezeki berblogging.

    ReplyDelete
  8. TAHNIAH MURAH REZKI PENERIMA N PEMBERI

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..seronok dapat hadiah dari kawan-kawan blogger. Semoga murah rezeki mereka dan kak dana juga. Aaminn

    ReplyDelete
  10. hahahaha..tu je mampu nak kongsi dengan orang, benda2 kegemaran yang comel dan fridge magnet..thanks kak dana selalu support 💕

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah rezeki bersahabat dalam media sosial kan....

    ReplyDelete

  12. poker online dengan pelayanan CS yang baik dan ramah hanya di AJOQQ :D
    ayo di kunjungi agen AJOQQ :D
    WA;+855969190856

    ReplyDelete
  13. sama2 kak dana :)
    pemberian sebagai kenang kenangan tau :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...