Wednesday, February 10, 2021

COMEL KE IDOK

 Assalamualaikum semua,

Hari ini kerja di pejabat, sendiri je. Aiyan minta tolong maktek jagakan sementara dia masih lagi BDR. Sekarang Edy pun setiap hari kerja dah tak `standby` macam sebelum ini. Bulan lepas aku ada pesan baju dengan adik ipar, dia ada kedai untuk cetak baju dan beg. Minta dia buat baju kartun `among us` sebab Aiyan minat sangat. Letak sekali nama pada baju tu, minggu lepas sampai dah bukan main suka lah budak kecik tu. Kalau boleh hari-hari nak pakai baju tu.

Gambar kartun dengan tuan nya sama naik comel perutnya ehehehe




ini lagi satu, among us versi kucing heheheh


ini baju yang ketiga, tapi kali ni lupa nak letak nama 

20 comments:

  1. Seronoklah itu kartun kegemaran letak di baju.

    ReplyDelete
  2. Comel comel kartunnya. Mujur beli banyak kak, Aiyan suka pakai. Sama naik comel dengan pemakainya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang oder banyak, kalau 1 je kang dia tak puas pulak..

      Delete
  3. Amboi, comelnya :) Lawa baju2 tu semua

    ReplyDelete
  4. omey aihhh dak Aiyan dengan baju kartunnya... lanjer ibu ana satu bulehhh hehe : )

    ReplyDelete
  5. alaaaa tak tau aiyan minat..ciksun ada keychain among us free gift seller shopee bagi..kalo tau ri tu boleh masukkan dalam parcel sekali haaa

    ReplyDelete
  6. Dia suka kartun Among Us eh...cantik2 baju tu Dana beli kat mana.

    ReplyDelete
  7. mahal tak nak tempah? yg ayyan pakai tu size apa dana?

    ReplyDelete
  8. Comei, comei. Baju dan tuan dia. :)

    ReplyDelete
  9. Sukalah Aiyyan
    Banyak pilihan baju dia dapat

    ReplyDelete

  10. ada 9 permainan poker menarik di AJOQQ :D
    ayo segera bergabung dan dapatkan bonusnya :D
    WA : +855969190856

    ReplyDelete
  11. muke ayyan asal boleh je budak ni tau..hehee..
    cantik kak dana baju2 tu :)

    ReplyDelete
  12. Comelnya baju baju tu.. Memang ohsem..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...