Monday, April 12, 2021

SALAM RAMADHAN 1442 HIJRAH

 Assalamualaikum semua,

Selamat berpuasa bermula esok semua kawan-kawan tercinta. Moga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna tahun ini. Kalau tahun lepas sambutan Ramadhan sangat sederhana dan sunyi tanpa bazar ramadhan. Tahun ini lebih meriah cuma harapnya kita jaga kita, sentiasa ikut SOP kalau ke bazar ramadhan.

Tahun lepas berpuasa dengan paksu tahun ini kami ber3 lagi. Aiyan berpuasa 27 hari tahun lepas harapnya tahun ini pun dapat puasa juga, tahun lepas kat rumah je tahun ini bersekolah.

Tahun ini takde baju raya sedondon

28 comments:

  1. Selamat menyambut ramadhan al mubarak kak Dana. Selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut Ramadhan Dana :)

    Itulah..tahun ni dah boleh bertarawih dan param, harap semua jaga SOP.

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut Ramadhan juga buat Dana sekeluarga.
    Pagi esok mula la kita bangun awal pagi bersahur ya ;-

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak, jangan ada yg lupa udah hehhehe

      Delete
  4. Selamat berpuasa juga untuk Dana sekeluarga :)

    ReplyDelete
  5. selamat menyambut ramadhan dan selamat berpuasa

    ReplyDelete
  6. Selamat menjalani ibadah puasa utk dana sekeluarga..semoga amalan kita diterima Yang Esa

    ReplyDelete
  7. Salam ramadan dan selamat berpuasa.
    Mudah2an aiyan dapat berpuasa penuh sebulan

    ReplyDelete
  8. Selamat menyambut ramadan dan selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga kita diberikan kesihatan yang baik menunaikan ibadah puasa tahun ni. Aaminn

    ReplyDelete
  9. Selamat menyambut Ramadan Kareem buat Dana sekeluarga.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum , moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik
    Selamat menyambut ramadhan 1442h, selamat memburu taqwa. Moga ramadhan kali ini adalah yang terbaik dia antara yang terbaik.

    ReplyDelete
  11. salam ramadan buat kak dana sekeluarga. moga kak dana sekeluarga terus diberikan kesihatan yang baik.

    ReplyDelete
  12. Salam ramadan buat dana dan keluarga

    ReplyDelete
  13. Blom lambat lagi akak nak ucapkan Selamat berpuasa buat dana sekeluarga

    ReplyDelete
  14. Ramadhan Kareem buat Dana sekeluarga

    ReplyDelete
  15. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong, bandar66, perang bacarat dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)
    WA;+855969190856

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...