Tuesday, April 27, 2021

MAMA TAK SIHAT

 Assalamualaikum semua,

Maaf kawan-kawan hampir 2 hari hilang tanpa berita. Dari hujung minggu dah tak sihat batuk-batuk. Ahad dah ke klinik dapat ubat tapi ahad malam isnin tu batuk-batuk teruk sampai tak boleh tidur. Jadi aku ambil cuti rehat, seharian tidur je Aiyan ke sekolah papa nya yang hantar dan ambil.

Hari ini pun masih lagi batuk-batuk jadi sambung cuti rehat. Suara memang dah garau macam apa dah. Harap tak lama lah, dan sihat semula. 

Punya la banyak ubat yang dapat

Ini masa balik sekolah, tengah bukak kasut.. mujur Edy punya site dekat je dengan rumah


15 comments:

  1. Tak apa kak Dana, rest cukup cukup dan jangan lupa makan ubat :)
    Get well soon!

    ReplyDelete
  2. Amik kesempatan utk berehat secukupnya

    ReplyDelete
  3. mugo cepat sembuh., harap batuk2 biasa..

    hujan panas blog harus diupdate tiap2 hari ye cik kak.. ;p

    ReplyDelete
  4. Semoga Dana cepat sembuh. Rehat ye.

    ReplyDelete
  5. Bawa-bawa berehat Dana. Mungkin penat tu. Tidur mesti cukup. Jangan lupa makan juga.

    ReplyDelete
  6. Teruk jugak batuk kalau sampai tak boleh tidur tu Dana. Seksa.
    Kalau ada madu kelulut, boleh amalkan untuk atasi batuk.
    Semoga Allah segera beri kesembuhan buat Dana.

    ReplyDelete
  7. Harap2 cepat sembuhnya.
    Masalah bulan puasa ni terhad time makan ubatnyer

    ReplyDelete
  8. Semoga cepat sembuh kak lepas makan ubat semua tu.

    ReplyDelete
  9. moga ccpt sembuh dana mandi kerap sikit

    ReplyDelete
  10. take care dana..smoga cpt sembuh

    ReplyDelete
  11. Kena rehat tu Dana...sama la ngan akak..ni baru nak ok..jgn lupa amik supplement ye...

    ReplyDelete
  12. Get well soon kak dana. memang banyak betul ubat-ubatnya

    ReplyDelete
  13. Semoga Allah berikan kesembuhan dan kesihatan yang baik buat Dana.. Aamiin..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...