Tuesday, August 9, 2022

SI BULUS BERKACA MATA HITAM

 Assalamualaikum semua,

Pagi ini dapat buat entri awal sikit, kerja tengah takde ni. Aku nak cerita pasal budak bulus tu lah, biasa aku tengok dekat tiktok orang pakaikan kucing dia spek mata hitam nampak comel aku pun cuba lah beli jugak. Tapi ternyata kucing aku semua bukan jenis yang ramah perhatian, semua tak nak bagi kerjasama hahahahha. Kawan-kawan tengok lah semua aksi mereka tu ye, memacam gaya ada. 

Ini Spot dia sejenis redha

kalau atok tak pegang, dah lompat dia ni

ini pulak Susu, nampak macam steady je kan


dia takde lah cuba nak buka kira masih sabor je lagi tapi

nampak muka dia ni, muka menyampah dekat aku hahahahha

cik Teh yang tak mesra kamera




dia jeling je aku, dalam hati mesti dia kata...  I HATE U

ini pulak cik Bu

dia memang jenis manja kan, helok la jugak dia pakai kejap tu

si Jimbo, dia pun menyibuk je kita pakaikan lah kat dia

lepas tu buat muka marah lak... hahahahha 

10 comments:

  1. kucing jamannaw ape klise pake kacamata cikkak dana wehh, dorg pake contact lense daaa., hehehe #gurau2

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kn wak, ada kuning, oren, biru, hijau memacam warna biji mata depa

      Delete
  2. Wahh ensemmm
    elok pula dia baikk je he hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejap je eloknya kak, pastu dicampaknya merata

      Delete
  3. Hehehe... mungkin kena biasakan dari kecik...

    ReplyDelete
  4. garang nampaknya hilang comelnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih3 memang dia ada masa je buat muka comel hehehhe

      Delete
  5. Macam-macam rupa tapi perasan kucing-kucing tidak nampak terkejut pakai cermin mata hitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah biasa dengan perangai tuan nya yg kadang bengong kak hahahha

      Delete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...