Monday, December 6, 2021

SI BUJANG RAMBUT TEBAL

 Assalamualaikum semua,


Si bujang dan potong rambut, pandai dia tak nak potong sampai botak. Tapi itulah cepat sangat panjang rambut dia tu, dahla rambut sejenis tebal. 

minggu lepas dia kata cikgu kelas dia tegur pasal rambut dia... rambut dia tak panjang tapi tebal hahahha

semalam lepas beli barang, singgah untuk potong rambut

bila aku nak ambil gambar, laju je dia... handsome tak mama? katanya

18 comments:

  1. Itulah cabaran rambut tebal, basuh rambut guna banyak syampu.
    Hehe nampak kacak dan bergaya.

    ReplyDelete
  2. Bila pendek rambut rindu rambut panjang.. Bila panjang rabut, rimas haha.. Kalau jenis pakai cermin mata lagi susah kalau rambut panjang di depan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah panjang tapi tebal bahagian depan... udsh rupa topi kelaedar

      Delete
  3. hensem dah! samalah anak saya pun, taknak botak jugak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab pernah sekali terpotong pendek sgt, dia fobia rupa dh macama apek

      Delete
  4. errmmm... encem boi hehehee...

    ReplyDelete
  5. suka hati mama je nak suruh botak...
    apa ingat aiyan tak reti nak berfesyen ke mama??

    ReplyDelete
  6. yang kat rumah ni pun ada yang jenis rambut tebal, ada yang rambut nipis. ada yang lurus, ada yg ketak ketak. yang paling letih yang nombor 2 tu, dah la tebal, ketak ketak, cepat pula panjangnya

    ReplyDelete
  7. Rasa macam aiyan baru potong je haritu. Cepat panjang rambutnya. Tebal tu yang nampak panjang kot kan. Handsome kemas dah rambut pendek.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...