Thursday, December 29, 2022

PHOTO DIARY #42/2022

 Assalamualaikum semua,

Entri photo diary terakhir untuk tahun ini. 2022 aku tak banyak entri macam tahun lepas, yelah 2bulan juga aku hilang dari dunia blogger ni. Oklah jom kita layan cerita bergambar ya.

Ahad pagi, 2 beranak ni sarapan kat luar aku malas ikut sebab tengahari nak pergi jemputan

Menu di jemputan kahwin


Jemputan tu kat semenyih, jengukla paksu kat bangi

Kami ke evo mall

Paksu kata dia tak pernah makan di A& W


Wajib pesan onion ring kalau ke A&w


Hai

Pukul 6 petang hantar paksu balik semula

Muka tu buat geram je

Dah lama teringin makan pau kelapa

Gigih buat sendiri biarpun bentuk buruk

Inti kentang daging

10 comments:

  1. Ala kasihan Paksu tidak pergi A&W. Kakaknya menurut keinginan.
    Rajin Dana buat pau sendiri.

    ReplyDelete
  2. gebu pau tu..lama tak nampak Dana meroti

    ReplyDelete
  3. nampak je buruk pau tu tapi lembutttt dan gebu rupa dia!

    ReplyDelete
  4. wah, gambar pau di akhir tu, ngancam.
    ada tgk status dana kat fb.
    menjadik la tu, dana. buat sendiri boleh la kita alter sedap intinya kan.
    prektis meks perfek, dana.
    lepas2 ni, da byk kali buat, confirm cantik kejadiannya in shaa Allah.

    ReplyDelete
  5. Pau ni la buat kita x puas hati tu...pas tubbuat plak epok epok..nakal tau Dana ni menggoda kita

    ReplyDelete
  6. Wah...nostalgianya pau kelapa tu...
    Saya suka pau kampung macam tu berbanding pau modern yang putih gebu macam gula kapas tu..Rupa cantik tapi bagi saya ianya tak dapat menandingi paunkampung..Ka saya sorang ja macam tušŸ¤­

    ReplyDelete
  7. Geram je tgk muka si Meow tu.. Rasa nak picit2 pipinya.. ;)

    ReplyDelete
  8. Waaa.. a&w!!! Lama x mkn.. kt sarawak xde a&w.. sbb tu kalau ke kl mst mkn coneydog a&w

    ReplyDelete
  9. tgk gambar dana kat pokok tu automatik mulut akak ckp CAKK haha

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...