Sunday, March 6, 2022

2 TAHUN AKU BERTAHAN, MENGELAK SEHABIS BAIK TAPI AKHIRNYA

 Assalamualaikum semua,

Akhirnya benda yang paling aku cuba jauhi akhirnya. Sabtu malam aku buat saliva test untuk Aiyan dia negatif tapi sebaliknya aku yang dapat 2 line. 😳😳

Pagi sabtu tu aku dah rasa sakit tekak dan batuk tapi ingatkan sebab minum laicikang tapi rupanya.... doakan aku cepat sembuh ya. Edy dan Aiyan negatif harapnya terus negatif la. Simptom yang aku rasa sakit tekak, batuk, badan dedar dan hidung tersumbat.

Masa Edy cakap 2 line... aku ingat dia main-main

Berkurungla dalam bilik


Barang keperluan harian

Ubat untuk sakit tekak... 

20 comments:

  1. AllahuAkbar. Semoga cepat2 sembuh ye Dana inshaAllah amin2x.

    ReplyDelete
  2. Sudah cukup berusaha mengelak tapi akhirnya....
    Banyakkan bersabar atas ujian ini. Rajin makan ubat dan berehat. Moga cepat sembuh. Syukurlah Edy dan Ayyan -ve. Ada yang boleh jaga keperluan harian Dana. Selamat berkuarantin dan sembuh seperti sediakala.

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh Dana, dugaan. hadapi dgn tabah.

    ReplyDelete
  4. Allahu Akbar. Get Well soon dana ngan family.

    ReplyDelete
  5. Ya allah ..semoga cepat sembuh ye Dana..jaga diri

    ReplyDelete
  6. Semoga cepat sembuh Dana. Amin.

    ReplyDelete
  7. Sekarang ni memang terasa macam tunggu giliran je bila nak kena.

    Semoga Allah beri kesembuhan buat Dana dan dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  8. moga dana cpt pulih sediakala amiin

    ReplyDelete
  9. Semoga Kak Dana terus kuat melawan virus dan cepat sembuh. Aamiin...

    ReplyDelete
  10. Sungguh. Mak saya hari tu sehari nak gi umrah sangkut positif. Sedih sangat. Menangis-nangis dia ngan ayah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahu...
      Semoga Allah kurniakan kesembuhan untuk Dana🤲

      Delete
  11. Take care Dana.. Moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  12. kita semua yg lain ni ibarat menunggu masa je...
    macam dalam kelas cikgu panggil nama sorang2 tu..

    apa pun cepat sembuh ye awak suami isteri..dan moga aiyan terhindar

    ReplyDelete
  13. semoga cepat sembuh dan bersabarlah dengan ujian tersebut

    ReplyDelete
  14. Samalah kita Dana.
    Bertambah rasa sedih bila dak Kakak tak dapat amik exam SPM utk 3 hari sebab dia +ve masa tu. Akak pulak baru semalam masuk kerja tapi hari ni cuti balik sebab uruskan dak Kakak ke sekolah.

    ReplyDelete
  15. sama la kita kak dana, 2 tahun mengelak sudahnya terkena jugak sebab dekat office ramai yang kena

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...