Wednesday, March 6, 2019

Cara Buat Wanita Gembira


As salam semua kwn2,

Apa yang buat korang rasa happy? rasa bersemangat nk pergi kerja? seronok rasa time kerja atau time jd suri rumah?  Sebagai suri rumah separuh masa aku jenis suka reward diri sendiri.  Tak kisahla benda tu mahal atau murah pun jnji benda baru hehehe... aku bukan jenis yg branded, membeli brg yg ada brand mahal2 je kn

Aku ni pesen yg minta duit kt edy utk beli apa2, ada lah beberapa brg yg aku akan minta kt dia ikut situasi lah mcm baju raya atau kasut raya tp kalau baju kerja n barangan lain selalunya aku beli sendiri.
  
Biasanya aku cuma minta tlg dia amikkn brg poslaju kt pos ofis atau umah maktek, masa tu tahu lah dia aku ada membeli apa2 hehehehe.  


hbeg merah aku elok je lg, tp aku hantar kedai untuk baiki bhg tali yg longgar sikit...
jd aku pun terbeli la seketul hbeg warna hijau yg jd idaman aku heheheh, lama dh tingin color ni

ini jam tangan yg edy belikan,
sbb dia mls nk lyn bila bini nya komplen kata jam lama asik mati n bt hal je

13 comments:

  1. soalan mudah nak jawap kot..

    bawa sahaja isteri atau wanita shopping sakan..

    tapi kena cakap awal-awal bajet..

    tak boleh lebih..

    kurang mesti boleh hehehe

    ReplyDelete
  2. betul tu dana..sekecil2 hadiah pun dah buat kite hepi kan....

    ReplyDelete
  3. Sama la ngan akak ni Dana..lagi plak..ibu tunggal sorang je bekerja, kalau nak reward diri sendiri tunggu bonus la selalunya..nak plak banyak perbelanjaan kan sebab dah beli rumah, anak dan mak abah lagi..rumah sewa pun nak bayar gak lagi...kan?

    ReplyDelete
  4. cantik jugak kaler hijau tu, Dana.

    dapat hadiah ... seronoknya.

    akak kalau dpt cuci mata selalu pun dah ok dah, heheh.

    ReplyDelete
  5. mrHanafi- hehehe tu betul, bab supink tu mmg tak dpt di nafikan hehehe

    Lieya- betul tu, itu pun diaorg komplen pempuan ni komplikated

    k SA- sesekali lah kak nk reward diri, bg lg semangat kan

    k Amy- hheheh cuci mata selalu tak blh kak, nnti terkenang2

    ReplyDelete
  6. seronok la dpt bag n jam baru. hehe

    ReplyDelete
  7. tetiba teringat kita lama dah tak reward diri sendiri..huhuhu..tapi kalau dapat reward tu lahaiii seronok betul

    ReplyDelete
  8. Macam2 cara untuk buat diri rasa happy dan sentiasa bersemangat. eronok dapat beli baju baru, kasut baru, hand bag baru, dan paling saya suka dapat sembur minyak wangi elizabeth arden heheeeeeee.

    ReplyDelete
  9. setuju...reward diri sendiri memang menggembirakan...tapi kena datang dengan financial freedom..hahahah

    ReplyDelete
  10. en Ejulz- seronok, reward sendiri kan....

    Shalimar- betul, kadang simple2 je pun dh ok, tudung baru pun cun dh rasanya

    k Amie- amboih kak... kalau banyak gitu dpt mmg beronok2 lah rasanya, siap perfum lagi tuh

    Sunah- kita nk reward diri sndiri tentulah yg tak membebankan n menyusahkn diri sndiri kn

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah Dana, dapat jam dan beg yang dihajati..

    ReplyDelete
  12. Nanti beli almari satu, buat simpan koleksi beg tangan.

    ReplyDelete
  13. memang tersangat gembira bila dapat apa yang diidamkan

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...