Thursday, January 12, 2023

PHOTO DIARY #2/2023

 Assalamualaikum semua,

Maaf dipinta dari pagi agak sibuk bawa ke petang, pagi tadi ada ceramah dari Ustazah Asma Harun lepas tu mula la sibuk sampaikan petang baru sempat buat entri. Pengarah aku baru je menanggung tugas lain jadi tambah banyak kerja dia dah kerja aku pun bertambah. Kalau sebelum ini aku kene tulis buku surat menyurat untuk bahagian aku je tapi sekarang tambah 1 lagi bahagian. Sibuk bila ramai yang mula tanya jadual pengarah aku sebab bahagian yang dia tanggung kerja tu memang sibuk dan penting di JUPEM ni.

Oklah jom kita layan cerita bergambar.

jumaat lepas, kawan pejabat aku belanja aiskrim untuk geng-geng lelaki

walaupun cuma 1 lapisan bunga ros ini tetap unik dan cantik

bila hujan lebat memang basahla kat depan rumah ni, tapi budak putih tu saja je tanpa rasa bersalah duduk situ

dari 13 ekor tinggal 2 ekor ni je

berbunga juga ros warna ungu ni, dah lama sangat dia tak berbunga

kusyen ni memang dia pantang, bila takde orang baring memang dia landing

budak kelabu yang nakal

nampak tak sesuatu yang tak patut ada kt situ?


semalam ada majlis tukar-tukar hadiah, ini 2 hadiah yang aku dapat tapi berbalut tu pengarah aku punya

pergi kedai makan dia pesan keropok ini je? sabor jelah

boss lama dan boss sekarang

hadir dengar ceramah

ambil gambar dari jauh


air kotak delima

dapat hadiah cabutan bertuah untuk aku 

10 comments:

  1. uniknya bunga ros tu..belum pernah jumpa bunga ros mcm ni kalau Dana tak bagitau tu bunga ros mmg xtau
    kenapa tinggal 2ekor je yang lain ke mana?CikTeh tu gebu sgh

    ReplyDelete
  2. Bagusnya, boleh dengar ceramah.
    Comel je, kelabu duduk atas kabinet dapur.
    Cantik bunga ros pink, lain dari yang lain rupa dia.

    ReplyDelete
  3. cik teh n cik kelabu yg comey peneman sunyi

    ReplyDelete
  4. Seronoknya panggil Ustazah Asma Harun untuk ceramah.
    Mengapalah Aiyan pesan keropok? Kenyang sangat agaknya.

    ReplyDelete
  5. Memang awal tahun kita bz kot Dana kan?!
    Ibu mengadap kerja sampai waktu makan tengahari pun culas.
    Sedar2 perut dah pedih. ;)

    ReplyDelete
  6. Wah...ceramah ustazah Asma Harun...Akak pun bz awal tahun, mana nak submit KPI la...project la.meeting2 lagi nak handle...

    ReplyDelete
  7. yg no. 2 tu takda rupa bunga ros langsung..
    ammi nampak kepala kucing kat atas cabinet dapur tu...

    ReplyDelete
  8. apa yang tak patut ada? lukisan encem boy ke yang bertampal tampal tu?

    ReplyDelete
  9. cantiks bunga nya..
    lama x update pasal tommy..semalam baru manja2 ngan dia...
    eh eh..sama la hadiah yg last tu, MA pun dpt hadiah lucky draw dulu...sampai bangkok MA bawak tau

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...