Tuesday, October 4, 2022

TIKUS BERBAJU MERAH RAMBUT IKAT TINGGI

 Assalamualaikum semua,

Si Ecah ni kalau makan karipap memang makan tepung kelimnya ja. Jadinya memang semua karipap jadi macam kene makan tikus lah. Pipu nya lah yang kene makan karipap yang dah di gigit tikus comel tu. Maklong pun ok je makan karipap di gigit tikus tapi abang Aiyan nya bising lah. Tak nak makan sebab dah kene gigit Ecah heehe.

dah lama dia tak datang rumah maklong, pipu nya datang sebab nak layan internet 

kerja tikus

satu je yang selamat kelimnya heheheh

18 comments:

  1. Tahu siapa si tikus itu. Eh panggil tikus pula ya.

    ReplyDelete
  2. spesyel ecah minat makan tepi karipap...

    ReplyDelete
  3. Alahai.. comel sangat nie.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Si comel Ecah suka makan kelim karipap.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak, itu lah kerjanya... dia tak suka makan inti nya

      Delete
  5. Adehhh! macam-macam hehehee... Ecah suka yang garing aje kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah memang gitu kak, kalau makan rempeyek pun nak yg kosong buang kacang bagai

      Delete
  6. Hahaha...tikus..tikus...lain kali buat kulit karipap kosong untuk tikus­čĄú

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulh pasal, udah ini karipap beli frozen je

      Delete
  7. Hilang identiti karipap bila tikus comel datang buat kerja. hihi... dia suka rangup rangup kelim tu agaknya.

    ReplyDelete
  8. hahahaha saya dulu suka makan kelim dengan kulit karipap je, intinya saya buang

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyan dulu macamni jugak, tapi besar sikit semua dia makan

      Delete
  9. Ecah ni elok makan karipap dengan saya. Saya suka makan inti karipap dengan kulitnya saja...hihihiii bolehlah kelimnya itu Ecah makan.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...