Thursday, October 10, 2024

MINI PHOTO DIARY #34/2024

 Assalamualaikum semua,

Entah kenapa dari pagi tadi asyik menguap-menguap je aku ni. Pagi tadi sarapan lempeng kelapa dengan ubi rebus adakah itu punca aku menguap ni. Sedangkan dari pagi tadi aku dok ulang alik ke mesin pencetak untuk cetak dan edar tapi tetap juga aku berjalan sambil menguap sampai mengalir airmata. Hahhahah sadis kan. Nak lelap kejap boss ada pulak, jadi bertahan je lah.Jom layan cerita bergambar jom.

ajak dia selfie tapi muka bukan main garang

beli sebab comel beg Eco ni

laman rumah yang dah lapang, kosnya RM100 untuk kemas semuanya ni

Cempedak kampung ulas kecil, kawan pejabat bagi

menikmati laksa utara

semangkuk cukup ahahha

kejadian banjir di kawasan yang abah jaga

jenis bajir termenung

2 comments:

  1. Cempedak goreng tu yang sedap..
    Kalau dah mengantuk tu, memang ubat dia tido je.. Kikiki

    ReplyDelete
  2. Lucu sangaaaat si anak comel berbulu tuh 😍😍😄. Garang tapi tetep cute 😘. Dah lama tak makan laksa Utara. Tiap ke Penang saya pasti cari laksa nya

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...