Tuesday, October 15, 2024

GARA-GARA SHOPEE 10.10

 Assalamualaikum semua,

Ini semua gara-gara layan live shopee 10.10 aku terbeli dua pasang kasut. Sebelum ini aku memang pakai kasut Skechers selepas tak ok dengan kasut Larrie. Cumanya Skechers ni tapaknya cepat haus, yelah setiap hari turun naik tangga ke tingkat 7 sehari dua kali turun naik dan turun naik. Bila baru-baru ini bila jalan di tempat licin atau basah aku rasa nak tergelincir. Jadi aku usha-usha lah kasut yang nampak ok sampai la aku tertengok live shopee pada 09.10 lepas tu terbeli dah sepasang kasut. Pembelian dengan voucher dapat potongan harga beberapa peratus. Kasut pertama harga RM339.00 dapat harga RM237.30. Beli pada 9hb dan 10hb dah sampai. Terus cuba dan puas hati memang ok saiznya.

Hari yang sama layan lagi live 10.10 tu masih ada lagi kan live tu, pembelian dengan voucher lagi. Jadi terbeli lagi satu kasut harga RM429.00 dapat harga RM214.50. Jadi terbeli la sepasang kasut lagi. Memang taubat la lepas ni aku tak nak tengok live shopee atau tiktok lagi. Bahaya yang amat. Semalam petang kan hujan balik dari kerja aku singgah ke kedai barang plastik, sampai depan kedai tu tergelincir sikit. Terus fikir esok kene pakai kasut baru huhuhu


kasut makcik-makcik je




kasut kedua


kasut makcik-makcik yang tinggal sarung je

harapnyas selesa la untuk turun naik tangga ni




rasmikan lah kasut yang satu ini 

4 comments:

  1. sronok shopping time sales tu..akak aritu 9.9 je..10.10 tk sempat shopping haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi tak boleh selalu-selalu kak... bahaya hahahha

      Delete
  2. Dalam mengelak, terbeli juga walau barang untuk anak.. hehehe.. takpelah asalkan deme gembira, mak is happy..

    ReplyDelete
  3. ha ha..mcm lebih kurang je entry kita hari ni.. cita 10.10 jugak
    elok kasut ni..puas hati walaupun mahal kan

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...