Wednesday, September 28, 2022

WW GENG TIDUR TERKANGKANG

 Assalamualaikum semua,

Dekat rumah ni kucing yang suka tidur terkangkang tayang perut si cik Teh je, sekarang ada geng si Jimbo .

cik Teh tidur memang tak pernah gaya biasa memang gaya kangkang tunjuk perut

ada pengikut dah

17 comments:

  1. ha..tu dia. mcm penat sgt la gayanya ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kak, kalau cik Teh memang gaya tidur dia gitu tak pernah sopan

      Delete
  2. Amboii kemain senang hati sungguh gaya tidur gitu ya 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang gitu kak, si cik Teh memang tidur gitu kak, org kata tanda dia sangat percaya pada kita

      Delete
  3. Tengok si Jimbo tidur atas kaki Cik Teh. Ada teman tidur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu jimbo suka tidur dengan gaya loaf of bread

      Delete
  4. Bukan main comel lagi erk si Jimbo tu...

    ReplyDelete
  5. agaknya selesa sangat tidur gitu kut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau gaya tidur gitu mmg dia sgt selesa dgn persekitarannya

      Delete
  6. he hee kucing akak makkin, comot yoyen dan wiwi semua akan tido gaya gitu . yg anak yoyen pun dah terikut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing lain tidur biasa je kak, mengiring lah yang terkangkang tunjuk perut selalu cik teh je

      Delete
  7. Replies
    1. tak jugak kak memang itu gaya dia tidur kak, yg lain tidur helok je

      Delete
  8. Keh.. keh.. keh.. comel sangat ini..

    ReplyDelete
  9. hahaaa.. kucing sekarang mmg suka camtu kan. if dulul2 sopan je dorg bergulung tido. kat rumah aku pun camni, ada gaya cam ayam panggang belah tengah juga

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...