Thursday, June 23, 2022

PHOTO DIARY #16/22

 Assalamualaikum semua,

Sekejapan betul sudah khamis, esok jumaat memang dinanti-nantikan lah. Tak nak bebel panjang berjela, jom kita layan cerita bergambar.

hari tu masa Aiyan tak sihat ajak dia bergambar tapi tak ikhlas sangat gayanya

nampak acik nana nya makan megi dia pun nak jugak 

petang-petang kalau suruh dia main hp atas tilam, kalau senyap je lena lah tu

mihun goreng menu sarapan pagi ahad

ahad pagi tak sarapan dekat luar, jadi petang tu Edy ajak Aiyan ngeteh kat kedai mamak 

dah tak cukup ruang, tepi tingkap pun aku boh pasu tanaman... 

dia memang ada pelbagai gaya tidur bila balik dari taska ke rumah

tinggal 8 ekor je kucing dekat rumah ni

semalam sebelum tukar baju xtray, cermin ni besar sungguh kita ambil gambar dulu lah

rumput dah mula penuh subur hari-hari hujan kan

semalam Edy beli lokching, layan jugak la sebab sos nya sedap

gambar pagi tadi, sempat lagi tertidur sementara tunggu Edy sampai sebelum hantar ke sekolah

rebus kacang kuda dan bawak  ke pejabat, letak dekat pantry boleh makan ramai-ramai

19 comments:

  1. mee hoon tu nampak menyelerakan.... and kacang kuda tu dapnye, lama x makan...
    mama .... snap pic aiyan tido di mana2 saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa dah lama tak masak mehun, tu boh daging tu. Aiyan memang kalau tidur comel itu snap tu hehehe

      Delete
  2. Mee goreng Dana nampak menyelerakannn... sedapnyaaaaa

    ReplyDelete
  3. dah berbunga da ketumbar jawa tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah berbunga dah, siap dah cuba semai dengan tangkai bunganya tu harap hidupla

      Delete
  4. Aduh lama tak makan kacang kuda rebus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah, itu siap rebus banyak dan bawak pi pejabat

      Delete
  5. Replies
    1. kalau hari sekolah memang biasa dia tidur dalam kereta masa balik

      Delete
  6. Senang Aiyan tidur. Tidur duduk pun boleh.
    Alamak lama tidak makan kacang kuda rebus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. balik rumah tu memang selalu dia tidur duduk gitu

      Delete
  7. Alamak! Sedapnya tengok lokching tu Dana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kak, sesekali layan mkn lokching tu

      Delete
  8. makan meggi tdo dan tdo.. salam jumaat cikak dana tuuh 😅😅

    ReplyDelete
  9. tu dia, klo singgah kat blog kak dan, mesti meriah dgn gambar..suka kite tgk

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...