Thursday, June 16, 2022

PHOTO DIARY #15/22

 Assalamualaikum semua,

Kejap je dah hari khamis ya, hari ini aku cuti rehat jaga budak demam. Semalam pun aku kerja separuh hari bila Aiyan mula demam,pagi tu dia batuk je bila dalam pukul 10.00 pagi. Mula badan dedar tidur pun merengek. Rehat tengahari bagitau pengarah kata nak amik cuti separuh hari dan bawak Aiyan ke klinik. 

Doakan Aiyan cepat sihat ya.

Ahad lepas Edy pangkas batang pokok kemboja

Nampak lapang sikit

Lampu pelita ada yang baru, aku letak tepi tangga biar terang bila orang lalu

Pagi isnin nak pergi kerja masih hidup lagi pelitanya

Dah macam kedai mask kan... macam-macam warna ada

Bila bosan dekat pejabat waktu rehat sibuk ambil gambar sendiri guna pemasa @timer

Sangkutkan bunga orkid Aiyan dekat dahan pokok

Pagi semalam bawak ke pejabat sebab dia batuk-batuk

Dekat klinik masa tengahari ni

Petang lepas mandi dia kata sejuk, jumpa sweater mama yang lama suruh dia pakai

Malam tadi katanya sejuk bagi selimut sambil tengok tv, suruh tidur dekat bilik tak nak

7 comments:

  1. Comel Aiyan bersweater pink 😀
    Semoga Allah beri kesembuhan buat Aiyan.

    ReplyDelete
  2. Semoga sembuh terus ye Aiyan... Amin

    ReplyDelete
  3. rajin mkn ubat tau,
    semoga cepat baik ye hero sorang ni

    ReplyDelete
  4. Moga Aiyan cepat sembuh. Sian budak comel ni kalau dah demam.

    ReplyDelete
  5. Hehe betul macam kedai, lepas itu peraga atas kerusi pilih yang mana satu untuk dipakai hari tersebut.
    Harap cepat sihat Aiyan.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...