Tuesday, July 30, 2013

Baju Raya lagi

as salam sume kwn2,

salam selasa yek kwn2... dh blh counting utk raya nih, maklum tak sampai 10 hari kite nk raya dh... dtg opis pun mcm takde rasa apa, hati dh sampai kt kg....

Oklah nk tayang kt korang baju raya kwn sekolah aku nih, tiap thn msti dia antar baju, mmg selalunyer glamers merelip2, dia nk aku letak lace pastu ikut aku jd camne... aku amik masa 9 hari nk siapkan baju2 nih, baju anak2 dia 2 hari je tp baju dia seminggu baru boleh siap... fengsan
tp bile dh siap rasa bangga lak.... cantik jugak hasilnyer (cait puji diri sndiri)... yelah nk jht baju sndiri gaya gini ntah tahun bile ntah

baju 2 heroin kwn aku... 

close up manik kt baju anak dara

close up kt baju mak nyer... 

gini lah gaya baju yg dh setel... amik masa 7hari nk siap sume... mmg mencabar betul

ni kt bahagian lengan

kalu versi kt bdn yek... maktek jd mangsa.... 

menabur manik2 kecik tu lah yg sampai seminggu... teruk betul kn


p/s: esok aku nk cuti... nk pulun menjahit kt umah... mana tau siap cpt blh la jht lace kt baju aku gk hehehe

34 comments:

  1. Cantiknya dana..kalau ada anak dara nau acik tempah ni.acik pakai baju kurung je

    ReplyDelete
  2. Acik Erna- macih acik... dana pun dpt nengok je, tak penah jht baju glamers2 gini kt baju sndiri

    ReplyDelete
  3. cantek sangat.. raya sakan ler anak beranak tu nanti ye dengan baju raya cantek ni.. :)
    seminggu ko tabur manik tu dik.. kalau akak la.. harus bosan...

    ReplyDelete
  4. cepat2 siapkan baju aku..
    buat lawo2 yer..
    mak nak glamour thn ni..
    hahaha....

    ReplyDelete
  5. k Jassnani- hrp2nyer gitu lah kak... mmg tensen, tobat takmo tabur halus2 gitu

    Emy- ahak2... skit je baju ko tuh tp kain lycra tu yg leceh

    ReplyDelete
  6. Oh... memang cantik sangat Dana. Kalau kakak angkat tangan tak sanggup nak memanik macam ini..

    ReplyDelete
  7. cantikkk..
    tapi belum lagi nk pakai nk macam ni...

    ReplyDelete
  8. mmg glemer habis baju kwn ko ni dana...

    hebat ko memanik...

    ReplyDelete
  9. camni nekcik nak hantar baju anibesari lah jugak..!!!

    ReplyDelete
  10. camni nekcik nak hantar baju anibesari lah jugak..!!!

    ReplyDelete
  11. cantiknye kak baju raya nih

    ReplyDelete
  12. raya sakan kawan kita sorang ni yup dana...cantik sangat

    ReplyDelete
  13. Salam Dana..
    Wah cantiknya hasil kerjatangan Dana.. mmg awesome sekali.. mesti bergaya habis kawan Dana time raya nanti :)

    ReplyDelete
  14. wah cantik dana.. merelip2 ha.. :)

    ReplyDelete
  15. k Zakie- hehehe... itulah kak,dana pun mcm nk give up gk sbb lama sgt nk siap tp bile dh siap rasa heppi

    k Ainnoraini- mekasih kak...

    k Ieda- utk raya kak, apa slhnyer

    k Wahida- macih kak, katanyer dia nk vogue...hrpnyer dia puashati

    Nekcik- boleh3 utk nekcik dana bg discount 20%

    Mimi- alhamdulillah... masa menjht tkt je tak menjadi

    k Qhaifa Nur- hehehe hrp2nyer gitu lah kak, dia mmg tiap thn glamers

    k Umiyumi- salam kak... mekasih kak, dia mmg tiap thn paling glamer kak

    Ct Rahani- macih ct

    ReplyDelete
  16. dana.. memang cantikler.. mesti dia seronok dapat tu nanti..

    ReplyDelete
  17. Danaaaaaaaaaaaaaaa......

    cantiknya....camtu ya jahit lace...

    wah cek yang terujanihh..........

    ReplyDelete
  18. ya Allah... meriahnye baju diaaaaaa

    ReplyDelete
  19. k Chozila- dia mmg nk melaram utk raya kak heheeh

    Aine- hehehe ala nk jht simple2 pun blh je aine...

    k NM03- hehehe vogue katakn

    ReplyDelete
  20. cantik tapi pada PM glamer sangat, PM lebih suka wife PM simple2 jer...;)

    ReplyDelete
  21. Cantik dana tp k dee xleh pakai mcm ni..rosak baju. Hihi..

    ReplyDelete
  22. mmg cantik.. kemas jer tgk jahitan tu.... mengerlip habis :)

    ReplyDelete
  23. dana bole bukak butik la.kemas je jahitan dana

    ReplyDelete
  24. Memang cantik...tapi kalau OKje tabur manik tu mmg tahun depan pun belum tentu siap hehe

    ReplyDelete
  25. Papa Mifz- hehehe dana ikut permintaan je PM... nk beraya maklum

    Ila BABY- hehehe maklum nk vogue2 utk raya

    k Dee- hahahha dana pun tak penah ada baju merlip gitu kak, tp tingin gk glamers sesekali

    k Nurbijen- mekasih kak

    k Inazamri- ish2 lum lg sampai ke situ kak, modal ngak ada

    k Hainom- macih kak... hehehe alah kalu dh minat ntah2 lg cpt dr dana blh siap kn

    ReplyDelete
  26. cantiknye kak....sy memg xde seni lgsg bab bab nih

    ReplyDelete
  27. wauuuu cantiknya...bling2 gitu....juling mata nak jahit mcm ni...

    ReplyDelete
  28. lawa.. gigih sungguh buat manik2 tu.. ;)

    ReplyDelete
  29. cantiknya baju2 tu akak...sedondon n meriah...leh la tempah ke akak lain kali ni...hehe...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...