Wednesday, July 24, 2013

WW sapa kata tak boleh?

as salam sume kwn2,

salam 15 Ramadhan sume.... ingat tak masa tayang sopa merah aiyan, ramai yg komen msti tak blh bwk ke sana sini ...korang silap sbb ngn mudah dia tolak sopa tuh kesana sini, pastu siap tonggang terbalik kan ia

kalu dh anak jantan, mmg lasak gini kan

p/s: mood nk supink tak semeriah n seghairah thn lps, thn ni nk sederhana je tp lebihkan utk si bujang tu

14 comments:

  1. lasak2 barulah anak jantan..hehe...

    ReplyDelete
  2. umah nenek aku ada seketul kusi ni..nasib muat2 je buntut aku..hahaha...ala budak laki ..mmg camni..tak lasak tak sah nah..

    ReplyDelete
  3. Dzil Khadeeja- hehehe itu lah kan...

    k Jassnani- tau pun, kadang rasa nk fengsan

    Emy- tu yg tuk org dewasa kot mi, besar skit tp mmg syok dpt duduk...kadang lasaknyer tak pdn kecik

    ReplyDelete
  4. hahahaah...abis laa dah jadi tunggangan ke sane kemari jadinye sopa tu...larat gak kudrat aiyan menolak sofa tu kan dana...berat gak kan sofa tu....

    ye la ko, dah ade anak ni mmg lebihkan pada anak ajek sebenarnye...

    ReplyDelete
  5. memang anak jantan ibu ni he he

    ReplyDelete
  6. bila dah ada anak ni, memang fokus kat anak2 je time nak raya ni :)

    ReplyDelete
  7. aiyan nak test dana..kerusi baru ni bagus tau tidak...bole pusing2 lagi

    ReplyDelete
  8. baguih2.. akak suka anak lasak.. yang penting dia happy...

    ReplyDelete
  9. Lieya- itulah,anak laki mmg gitu kan lieya.... itulah, ingat nk cari spasang baju ngn kasut lg utk dia, mama pakai mana yg ada

    Acik Erna- mmg betul tu acik

    k Aizamia- betul3 tuh kak...

    k Qhaifa Nur- kadang bkn bt ddk tp bt main je, saja golek kn geram je

    k Inazamri- heheheh msti akak pun ada pengalaman kan ngn anak laki nih

    k Chozila- tp kadang geram jgk ngn kelasakan dia tuh

    ReplyDelete
  10. hihi. biase kak budak2.. memang penat kita nak kemas balik, tapi kadang2 benda macam ni yang buat anak2 berfikirab kreatif :-)

    ReplyDelete
  11. ayan oh ayan. ok lah tu. terbukti anak jantan.

    ReplyDelete
  12. amboiii..mmg kuat dan lasak gitu aiyan nie..mamanya tak risau ker sopa baru tuh ..heheh

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...