Thursday, July 18, 2013

photo diary- juadah berbuka n lauk sahur

as salam sume kwn2,

Sile jgn terliur banyak2 yek kwn2, ni boleh la korang bt idea utk juadah berbuka or bersahur yek, nk letak tiap hari kang korang mrh aku lak, tu yg kumpul seminggu terus hehehe, sile siapkan tisu or spek itam mengelakkan dr terliur sgt2

jom kite lyn gambar yek, keje tgh banyak nih...


juadah berbuka hari ke 2, begedil jagung ngn keladi goreng

ni menu bersahur nyer... ayam goreng tepung bt sndiri ngn msk lemak toge

menu hari ke3 rasanyer... mee rebus putih

samosa ngn karipap antar utk moreh

nekbat menu berbuka hari ke4

mee lidi goreng juga

mehun tomyam menu berbuka hari ke 5

koktail berbuka hari ke 6

gulai ayam jugak hari ke 6, ni pinggan edy dia berbuka nk mkn nasi

aku lyn ngn roti prata segera je

ni menu berbuka semalam.... roti roll inti telur ngn kopok leko


p/s: arini aku boleh tertinggal wallet kt umah... indon la aku arini, ic takde, duit 1 sen tarak.... ni keje si Rayyan Izzan lah bt main wallet mama mlm td

23 comments:

  1. nekbat tu apa dana?
    macam best ja...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum dik..
    semua sedap...
    mee lidi goreng.. menyelerakan.. yg keladi goreng la.. kopok lekor la.. ayam goreng tu.. sah sah la akak suka..

    ReplyDelete
  3. Sedapnya tengok mee tuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. nekbat.. lamanya x makan.. nak cari la kat bazar nanti.. sedapnya dana.. :)

    ReplyDelete
  5. amboi mcm2 hado ni ha meleleh air liuh huhuhuhu....

    ReplyDelete
  6. ehh..ada nekbat laa..sedap tu walaupun manis ya amat..

    ReplyDelete
  7. memang terliur jap dana...sedapnya
    suka tengok mee lidi tuh...

    ReplyDelete
  8. akk banyk nye laukkk...sdp2 plk tu

    ReplyDelete
  9. Aine- nekbat tu antara kuih wajib berbuka kt terengganu, mcm baulu tp di sira ngn air gula

    k Jassnani- w`slm kak, heheh nampak sodap tp ntah sodap ntah tidak heheeh

    Qashmere- itu mmg sedap, sume sdp sbb akak yg msk hehehe

    Ct Rahani- kt bzr johor ada ke ct?

    k Aida78- lap2 air liur tuh

    ReplyDelete
  10. Cik Viva- akak rasa2 gitu je dik, yg beria mkn laki akak

    k Qhaifa Nur- dana pun kalu blh nk msk mee lidi selang 2hari ahak2...

    Dya- kumpul seminggu ni dya

    ReplyDelete
  11. Tengok muka pun boleh tahu made in M'sia ke Indonlah Dana. Jgn takut:)

    ReplyDelete
  12. k Zakie- huhuhui jgn lah jampa pak polisi blaik keje nih

    ReplyDelete
  13. wallet tertinggal.. moga selamat perjalanan balik ke rumah nanti hendakNYA..

    ReplyDelete
  14. nak koktail tu.. macam2 juadah ade ye :)

    ReplyDelete
  15. Mee lidi tu beli kat mana. Sume mknn menarik. Rasa lapar pulak.

    ReplyDelete
  16. amboi kakkkk
    meriah kemain menu tu semua..
    ni malam sy tgk pun buatku teringin..hehe

    ReplyDelete
  17. k Aizamia- alhamdulillah selamat sampai kt umah kak

    Ros-reeza- meh2 dtg umah akak ek

    Ibu Lala- mee lidi tu import dr terengganu kak, kt sana murah... suruh somi belikan

    Mamyharraz- nyeh2, itu himpunan seminggu la dik, kalu sehari banyak gitu fengsan akak yg mls msk nih

    ReplyDelete
  18. Kak, nak resepi ayam goring tepun akak boleh?

    ReplyDelete
  19. Kak, nak resepi ayam goring tepun akak boleh?

    ReplyDelete
  20. Aida- minggu dpn akak bg ek, takde gambar dr awal bt tu dik

    ReplyDelete
  21. nyum2 semuanyer sedap2 ni...mee lidi tu dah lama tak makan...

    nekbat tu kuih aper ek...

    ReplyDelete
  22. roti pratha 1 malaysia sedap, siriyes :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...