teman2....

Friday, July 12, 2013

Kerusi baru Aiyan

as salam sume kwn2,

salam 3 ramadhan yek, n selamat berhari jumaat... arini pg keje mcm lenggang je heheheh ke sbb aku kuar awal sgt? 

Sejak dua menjak nih si bujang aku tuh suke beno gune tupperware aku jd kerusi dia, kalu tak yg rendah dia gune yg tinggi... kadang sampai ke bilik di usung nyer kata makngah, (korang jgn conpius ek..makngah tu adik no 2 aku yg jaga aiyan, maktek lak adik no 3 yg duk sekali ngn aku)
Aku ngn edy dh duk usha2 nk belikan kerusi or sofa utk dia tp kebanyakkan nyer kami tak kenan, kadang tgk mahal tp tak lawa lak kt mata aku, aku aku kenan sopa bentuk tgn tp nyer utk org besar, harga mahai lak rm300++, mcm mahai sgt ,pastu masa kt K.T edy ada lah tgk kt kedai perabot n nampak sopa yg aku idamkan tuh harga pun murah je rm95.  Subuh td papa sampai bwk sekali sopa tuh... suke lah si bujang tuh




tgk tupperware tu jd kusi dia... duk usung lah sini sana

nk duk pun malu2.... tp suke lah dia... aku pun suke
dpt hbeg dr blogger Lizz, mekasih yek dik... cantik n comei sgt

p/s: ingat teringin nk bg kuih kt surau apartment aku utk moreh, ni edy dh balik senang lah suh dia antar je kalu nk pg terawih tuh

30 comments:

Qhaifa Nur said...

kaler merah sofa aiyan...sukanya auntie nur
lepas ni mama bole simpan balik tupperware...
cantiklah hbeg tuh dana...tahniah

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- itulah ada kaler lain mcm pepel, hijau tp kenan kaler merah nih je...

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Acik Erna said...

assalam dana..cantiknya kerusi aiyan..harap2 lama le aiyan guna..takut sekejap je..rasa susah nak bawak..tapawe maam juga yang best ye aiyan he he

ct rahani said...

meriah kaler kusi aiyan.. jgn dia nk tido sekali kt kusi dahlah kan.. hehe..

lieyalatif said...

amboi...mcm bos hah aiyan....heheheh..suke laa die dpt kerusi sendiri....dah takyah dok atas tupperware dah ekekeekekek

dana murah gak tu kerusi tu....selalu harga nak dekat seratus lebih kan....untung la aiyan...rezeki die...


selamat berhujung minggu dana...

atty's said...

wah..aiyan ada kerusi baru.jeles unty tau

cantik lah beg tu dana

norhidana miswan said...

Acik Erna- w`slm acik... itulah dia acik, tp nk usung kire ringan gk sofa tuh acik

Ct Rahani- mmg suh amik kaler merah ct, sama ngn sopa kt umah tu

Lieya- hehehe...yelah abis dia duk usung tupperware aku,biar duk sopa sndiri...aah murah gk lieya siap import dr KT lg

k Atty- heheeh tak blh tumpang tak muat tau aunty... itulah comei kn hbeg tu kak

Aine Ainun said...

comelnya..Aiyan..acik tumpang duduk boleh..=)

Aritu p GIANT dana, sekali nampak kerusi budak2 comey sangat, murah pulak tu, tak sabar nak beli utk irfan ni..ehehehehe

lizz said...

kemain lagi dia lending atas sopa merah tu...

sorry lambat sampai beg tu ek...

norhidana miswan said...

Aine- dh lama bkenan ngn sopa bentuk tangan tuh AA tp harga lak mahai sgt, nsb dpt gk... tak lama lg irfan pun dpt lah kusi comei2

Lizz- tp mule2 malu gk dia nk ddk kt sopa tuh..

tak kisah lizz, jnji akak dh dpt jgk

Dee said...

auntie pun kalau dpt dok kt kerusi merah tu pun suka gak aiyan..hihihi..pinjam boleh?

aizamia3 said...

feveret color kita sama lah aiyan.. auntie pinjam boleh.. ;)

Zana Nordin said...

aiyan...auntie nak pinjam leh tak kerusi comel jari2 tu..
geram plak auntie menengoknyerrrr

JaSSNaNi said...

assalamualaikum dik..
pertama nak gelak tengok aiyan dok atas kerusi tupperware ko tu.. sib baik tupperware ori.. warranty 10 tahun.. tahan lasak.. :D
yg menariknya.. kerusi tangan tu mmg cute sangat.. leh cari utk fiyya.. ada aku nampak kat kedai kot2 puchong ni.. rm99 harganya.. cute je.. tapi tunggu fiyya leh jalan lah.. :D sure comel.. dia dok intai celah2 jari tu kan.. :D..
and beg tu comel.. :) lagi 1.. niat ko nak buat kueh hantar ke surau tu.. alhamdullillah.. :) niat suci murni.. akak bangga dengan mu dik..

Hilmirda Daud said...

Amy pun suka kaler tu.
sukalah dia dapat kerusi baru .. tapi dah tak boleh usung kuhulu kehilir lagi.

Aida Salleh said...

Hi Sis! lama tak jenguk sini. Bukan lupa tapi mmg tak berkesempatan. Blog sendiri pun terabai...huhuhuu...

Wah syoklah aiyan dapat kerusi baru...cantikkkkkk.....

Kakzakie said...

Cantiklah Dana.. Kalau kakak pun suka. Jgn kena benda tajam aje ni.

norhidana miswan said...

k Dee- hehehe...dia kedekut tau kak

k Aizamia- dia kedekut tau, msti tak dpt pinjam nyer

Zana- bkn kata ko, aku pun geram itu yg cari jgk saiz bdk2

k Jassnani- w`slm kak, hehehe... itulah dr dulu aku tingin nk beli kusi tu kak, tak sangka dpt kt aiyan lak...kt puchong ada gk rk rm99 kire ok lah tu kak

k Hilmirda- heheheh kalu tak dpt usung dia tolak je kusi tuh kak

Aida- heheh itulah, takpe... kalu senyap tu msti bz... no worry dik

norhidana miswan said...

k Zakie- itulah kak, tp comfirm blh tertumpah apa2, si aiyan tu bkn leh caya

Papa Mifz said...

yeah kerusi baru Aiyan lebih empuk gitu...:)

Mimi Azirah said...

Suke jugak sofa bentuk tgn tuh

Karukord jagau said...

itu kerusi kaler merah tu aku pun suka duduk situ :)

Zulfadly said...

selamat berpuasa kak dana, kim salam budak kecik tu,hehe

NEKCIK said...

Waa big bosslah aiyan..merah bersemangat tu

NEKCIK said...

Dana nnti email nekcik alamat dana ye

mama aryan said...

wah cantik nya sopa aiyan..merah lg, acik suka la...

Munnafendy said...

sofa tgn ni aiyan usung ke mana2 tak? :)

norhidana miswan said...

Papa Mifz- betul tu PM

MImi- cume utk org besar je lum beli lg

en Jagau- hehehe sume org musti suke

Zulfadly- mekasih dik...

Nekcik- mmg paling big boss walaupun tecik tu nekcik... ok, nnti dana email ek

Mama Aryan- mama dia kenan yg merah je

Munnafendy- usung gk dik, ringan je dia tolak2 je sampai ke blik n kemana2

norhidana miswan said...

Papa Mifz- betul tu PM

MImi- cume utk org besar je lum beli lg

en Jagau- hehehe sume org musti suke

Zulfadly- mekasih dik...

Nekcik- mmg paling big boss walaupun tecik tu nekcik... ok, nnti dana email ek

Mama Aryan- mama dia kenan yg merah je

Munnafendy- usung gk dik, ringan je dia tolak2 je sampai ke blik n kemana2