teman2....

Tuesday, July 30, 2013

Baju Raya lagi

as salam sume kwn2,

salam selasa yek kwn2... dh blh counting utk raya nih, maklum tak sampai 10 hari kite nk raya dh... dtg opis pun mcm takde rasa apa, hati dh sampai kt kg....

Oklah nk tayang kt korang baju raya kwn sekolah aku nih, tiap thn msti dia antar baju, mmg selalunyer glamers merelip2, dia nk aku letak lace pastu ikut aku jd camne... aku amik masa 9 hari nk siapkan baju2 nih, baju anak2 dia 2 hari je tp baju dia seminggu baru boleh siap... fengsan
tp bile dh siap rasa bangga lak.... cantik jugak hasilnyer (cait puji diri sndiri)... yelah nk jht baju sndiri gaya gini ntah tahun bile ntah

baju 2 heroin kwn aku... 

close up manik kt baju anak dara

close up kt baju mak nyer... 

gini lah gaya baju yg dh setel... amik masa 7hari nk siap sume... mmg mencabar betul

ni kt bahagian lengan

kalu versi kt bdn yek... maktek jd mangsa.... 

menabur manik2 kecik tu lah yg sampai seminggu... teruk betul kn


p/s: esok aku nk cuti... nk pulun menjahit kt umah... mana tau siap cpt blh la jht lace kt baju aku gk hehehe

34 comments:

Acik Erna said...

Cantiknya dana..kalau ada anak dara nau acik tempah ni.acik pakai baju kurung je

norhidana miswan said...

Acik Erna- macih acik... dana pun dpt nengok je, tak penah jht baju glamers2 gini kt baju sndiri

JaSSNaNi said...

cantek sangat.. raya sakan ler anak beranak tu nanti ye dengan baju raya cantek ni.. :)
seminggu ko tabur manik tu dik.. kalau akak la.. harus bosan...

emy pokden said...

cepat2 siapkan baju aku..
buat lawo2 yer..
mak nak glamour thn ni..
hahaha....

norhidana miswan said...

k Jassnani- hrp2nyer gitu lah kak... mmg tensen, tobat takmo tabur halus2 gitu

Emy- ahak2... skit je baju ko tuh tp kain lycra tu yg leceh

Kakzakie said...

Oh... memang cantik sangat Dana. Kalau kakak angkat tangan tak sanggup nak memanik macam ini..

ainnoraini said...

cantikkk..
tapi belum lagi nk pakai nk macam ni...

ieda immi said...

mak aihhh .. glem tul !

wahida said...

mmg glemer habis baju kwn ko ni dana...

hebat ko memanik...

NEKCIK said...

camni nekcik nak hantar baju anibesari lah jugak..!!!

NEKCIK said...

camni nekcik nak hantar baju anibesari lah jugak..!!!

Mimi Azirah said...

cantiknye kak baju raya nih

Qhaifa Nur said...

raya sakan kawan kita sorang ni yup dana...cantik sangat

umiyumi said...

Salam Dana..
Wah cantiknya hasil kerjatangan Dana.. mmg awesome sekali.. mesti bergaya habis kawan Dana time raya nanti :)

ct rahani said...

wah cantik dana.. merelip2 ha.. :)

norhidana miswan said...

k Zakie- hehehe... itulah kak,dana pun mcm nk give up gk sbb lama sgt nk siap tp bile dh siap rasa heppi

k Ainnoraini- mekasih kak...

k Ieda- utk raya kak, apa slhnyer

k Wahida- macih kak, katanyer dia nk vogue...hrpnyer dia puashati

Nekcik- boleh3 utk nekcik dana bg discount 20%

Mimi- alhamdulillah... masa menjht tkt je tak menjadi

k Qhaifa Nur- hehehe hrp2nyer gitu lah kak, dia mmg tiap thn glamers

k Umiyumi- salam kak... mekasih kak, dia mmg tiap thn paling glamer kak

Ct Rahani- macih ct

Cho Zila said...

dana.. memang cantikler.. mesti dia seronok dapat tu nanti..

Aine Ainun said...

Danaaaaaaaaaaaaaaa......

cantiknya....camtu ya jahit lace...

wah cek yang terujanihh..........

NM03 said...

ya Allah... meriahnye baju diaaaaaa

norhidana miswan said...

k Chozila- dia mmg nk melaram utk raya kak heheeh

Aine- hehehe ala nk jht simple2 pun blh je aine...

k NM03- hehehe vogue katakn

Papa Mifz said...

cantik tapi pada PM glamer sangat, PM lebih suka wife PM simple2 jer...;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mengerlipnyee

Dee said...

Cantik dana tp k dee xleh pakai mcm ni..rosak baju. Hihi..

nurbijen said...

mmg cantik.. kemas jer tgk jahitan tu.... mengerlip habis :)

inazamri said...

dana bole bukak butik la.kemas je jahitan dana

hainom OKje said...

Memang cantik...tapi kalau OKje tabur manik tu mmg tahun depan pun belum tentu siap hehe

norhidana miswan said...

Papa Mifz- hehehe dana ikut permintaan je PM... nk beraya maklum

Ila BABY- hehehe maklum nk vogue2 utk raya

k Dee- hahahha dana pun tak penah ada baju merlip gitu kak, tp tingin gk glamers sesekali

k Nurbijen- mekasih kak

k Inazamri- ish2 lum lg sampai ke situ kak, modal ngak ada

k Hainom- macih kak... hehehe alah kalu dh minat ntah2 lg cpt dr dana blh siap kn

Mimi Azirah said...

cantiknye kak....sy memg xde seni lgsg bab bab nih

Aida78 said...

wauuuu cantiknya...bling2 gitu....juling mata nak jahit mcm ni...

aizamia3 said...

lawa.. gigih sungguh buat manik2 tu.. ;)

izzah said...

cantiknya baju2 tu akak...sedondon n meriah...leh la tempah ke akak lain kali ni...hehe...

:: Cik Viva :: said...

peplum gitu..meriah2

Bitt (double IS) said...

sedap dan cantik :)

Marsha~ said...

Glamernyaaaaa...