teman2....

Thursday, August 1, 2013

Photo Diary

as salam sume kwn2,

sory yek semalam senyap je, maklum semalam aku cuti rehat... arini naik keje mcm biasalah meja msti penuh ngn kerja tp otak dh mls keje... ish2 teruk betul kan..
baju ada 1 je lg nk siapkan... kire last kopek lah ni, pastu baru blh jht baju aku lak... nyeh3.
jom la kite lyn gambar je ek



mee kari jumaat lepas... mee kari paste segera heheehhe... tp sedap



sabtu lak mee lidi ngn lamb chop... beli kt aeon yg siap marinate


ahad lps berbuka ngn sate melaka



hari isnin berbuka ngn tongkeng ayam heheheh... 

menu berbuka hari selasa... mee bandung 

menu berbuka semalam... cendwn goreng ngn popia...



p/s: tak sbr nk packing baju2 utk balik kg... seronok nyer beraya kt johor thn ni

19 comments:

Aine Ainun said...

Aduhai dana...
Ni yg buat teringinnnn nk mkn mcm2 hehe...
Satay tu ha....cm da lma ja x mkn..

Aine Ainun said...

Kita raya seremban dulu...rayo ke3 bru lik johor..saya x kemas lg baju♡♡

ummuaidan said...

wah dana, kemain lg tayang menu yer..semuanya sedap2 belakah..akak jgk yg mampu tgk jer..:)

norhidana miswan said...

Aine-hehehe itulah dana pun lama tak mkn sate tuh... tak dpt la jmpa ek, dana raya ke3 balik kerteh dh

k Ummuaidan- heheeh seskali kak, lumsum semua sekali...

ieda immi said...

wahh seronok nyee beraya di JB .. teringat balik kg muar .. tahun nie kami x balik huhu

Qhaifa Nur said...

rumah MIL dekat dana..selalunya nak pergi baru packing ha..ha..
seronoknya aiyan raya kat johor..

Acik Erna said...

Assalam dan..sabo ye..balik kampung nanti hati2 dijalan.semoga selamat sampai

pena rozie said...

Daku rindu sate....

norhidana miswan said...

k Ieda- heheheh ikut giliran kak, thn lps dh kt kerteh thn ni johor lah

k Qhaifa Nur- dana kalu balik johor awal2 lg nk packing kak, tunggu ujung minggu baru packing baju

Acik Erna- w`slm acik, insyallah, macih acik

Pena Rozie- heheheh ni baru 1sti time lyn sate di bln pose

Aida78 said...

waaa sedapnya mee kari wee....

lieyalatif said...

woiii...bikin terliur mee kari ko....dah le peberet aku ni wey...telan air liur aku wey!

lizz said...

nyum2 smuanyer sedap2 ni...mee bandung tu best

norhidana miswan said...

k Aida78- mmg sedap kak, pasni blh bt lg senang laktu hehehe

Lieya- nyeh2, ko try la pakai paste tuh... yg ada gambar periuk tu apa nama ntah lupe aku

Lizz- akak kalu bt mee apa2 msti suke letak isi mcm2

inazamri said...

nak mee kari la ptg ni...eh bulan posa ni lgsung tak mkn sate...tongkeng ayam??? sedap ke?

NEKCIK said...

salam dana..wamboii cukup untuk seminggu ye..minggu depan menu rayer pulok ye!! oh burasak!!!

aizamia3 said...

wah.. sana sini dok bercerita nak balik kampung.. ai jugak masih terkial2 nak carik rentak balik kg.. kena nyanyi lagu 'balik kampung' ni.. ;)

Kakzakie said...

Baju sendiri tak siap lagi - selalu tukang jahit macam itu kan..

:: Cik Viva :: said...

Ishh...nape la semuanya sedap2 ni..

Che Rosliza Che Mat said...

Banyak makanan...semua sedap2...