teman2....

Monday, August 5, 2013

Salam Aidilfitri kwn2

as salam sume kwn2,

arini pg keje ngn mood yg nan hado, hati jiwa sume dh sampai kt kg, jasad je kt opis nih wei.... udahla bos aku dh mule cuti nih... nengok je fail atas meja, mls beno nk bt keje... esok pagi kami gerak balik johor, balik 2 kete, makngah ngn maktek kete kancil, aku edy ngn aiyan kete myV tak blh balik sama2 sbb raya ke3 kami nk ke kerteh... kire ok gk tuh dpt lah balik bwk banyak brg heheheh...

thn ni alhamdulillah kami, aku makngah ngn maktek dpt belikan brg kt kg, tengah tahun aritu belikan mesin basuh auto, raya nih kami belikan tv pulak... ada rezeki lebih kami nk share belikan peti ais baru, insyallah.  Bkn nyer kt kg takde sume brg2 tu, cuma korang tau jelah mak ni jenis syg, rosak tp takpe leh gune lg, takpe jgn membazir, sbb tu kami kalu nk beli apa2 bincang ber3 pastu terus beli.  Rasa hepi sgt bile dpt belikan sesuatu kt diaorg.... bebel lain lak...

Salam Aidilfitri sume kwn2 blog yek, mohon maaf sepanjang kite berkwn kalu aku ada terguris perasaan korang, tersasul masa mengomen or tergurau kasar.  Hati2 memandu balik kg nnti ek, kot2 sapa balik johor or kerteh tu calling2 lah mana tau ada rezeki blh jumpa.

ensem tak kite... baju melayu mil bagi

menu mlm td, ketupat palas +rendang daging... 

p/s: mcm tak sempat je nk jht lace kt baju raya aku... bkn apa, bile udah siap sume baju org lain, aku lak yg rasa mls nk menjht heheheh... ada gk aku gam je kang lace nih

31 comments:

lieyalatif said...

oit dah raye dulu ko beketupat palas bagai....nampak sedap woo!!

**selamat hari raye buat ko sekeluarga dana ...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

hati2 pulang ke kg yeak...

lieyalatif said...

oit dah raye dulu ko beketupat palas bagai....nampak sedap woo!!

**selamat hari raye buat ko sekeluarga dana ...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

hati2 pulang ke kg yeak...

Fieda Zan said...

Danah..raya kat kerteh samapi bila saya balik raya ke 7.. sebab awal2 ni takdr org lagi..

attyfir said...

selamat hari raya & maaf zahir batin, kalau kty ada tersalam komen ke tau..hati2 balik kg..kiss kan ayyan utk kty..

adui..telan airliur nengok ketupat palas ngn rendang tu

norhidana miswan said...

Lieya-hehehe ketupat pls edy bwk dr kerteh..
mekasih lieya, ko pun sama... semoga selamat di perjalanan nnti

Fieda- raya kt kerteh dr raya ke3 sampai raya ke 5 kot

k Atty- mekasih kak, dana pun sama cmtu gk

Maria Firdz said...

Salam aidilfitri kak... terima kasih selalu jengah dan komen blog sy... maaf zahir batin... :)

Kakzakie said...

Selamat Hari Raya, maaf juga dari kakak Dana.

Salam sayang buat Ayyan:)

norhidana miswan said...

Maria- sama2... salam aidilfitri gk dik, hati2 balik raya nnti

k Zakie- mekasih kak...

lizz said...

biler nengok ketupat rendang tu...alahai tak sabo nak beraya...huhu...

Selamat Hari Raya...maaf zahir Batin...

Daddy Ziyyad said...

Fuhhhhh..ketupat palas tu...sedap....susah nak jumpa...pasal saya org Johor...wife pulak org N9...

Selamat Hari Raya...
Maaf zahir batin :)

Hazmin Hamudin said...

Selamat hari raya... :)

norhidana miswan said...

LIzz- hehehehmekasih lizz...

Daddy ZZZ- ni pun dpt dari biras kt kerteh, edy balik KL kirim kt dia... dana pun org johor lah doc

Hazmin- mekasih selamat hari raya gk

ieda immi said...

amboi2 rayyan ! comell senggih sambil memuting ! ekkeke ...

selamat hari raya dan mohon maaf kalau ada salah silap ye dana ! ;)

ummuaidan said...

selamat hari raya utk dana n family..
ketupat tuh meleleh akak tngk..bilalah nak dpt merasa...:)

Cho Zila said...

syioknyer dah nak balik esok.. akak gak balik hari rabu.. memang badanjer kat opisni...
bestkan dapat belikan barang untuk mak bapak kat kampung. rasa bahagia sesangat tengok diaorang happykan...
selamat hari raya untuk dana sekeluarga juga untuk mak tek ...

norhidana miswan said...

k Ieda- dia mana blh tinggal puting tu kak oi

k Ummuaidan- selaamt hari raya kak... huhuhu kalu dkt boleh la dana pos kt akak kn

norhidana miswan said...

k Chozila- heheeh itulah kak, rasa nk bt keje pun mls, mekasih kak... tp jgn lupe utk makngah jugak kak...

Qhaifa Nur said...

selamat hari raya...
maaf zahir batin...

moga selamat tiba dan kembali..
comel aiyan berbaju melayu...

mia izzati said...

caya lahh...udah rasmi ketupat tuuu...bak cikit...selamat hari raya kak..

Mimi Azirah said...

Salam Aidilfitri kak

wahida said...

selamat hari raya dear...

ampun zahir batin sepanjang kita berkawan di dunia blog ni ye...

peluk cium aiyan tau!!

Papa Mifz said...

Selamat hari raya buat Dana sekeluarga yer...;)

Aine Ainun said...

Selamat menyambut hari raya dana...maaf ya, segala salah silap saya, dalam sedar ataupun tidak, walaupun hanya dialam maya...dan semoga ikatan persahabatan ini berkekalan hendaknya, walaupun hanya dialam maya..tapi sangat2 bermakna..=).. Mana tau, ada rezeki kita bersua..=)

teringin nak jumpa Aiyan...nantila..Mana tau bertembung kat Johior nanti..ehehehee...Aiyan, selamat harirayaaaa...collect duit raya tau..=)

Masha Meisters said...

salam aidilfitri....
done follow sini..salam perkenalan :-)

Zulfadly said...

kak dana, selamat hari raya, maaf zahir batin, kim salam budak kecik tu, hehe

Qasey Honey said...

slmt hari raya aidilfitri buat Dana sekeluarga

dear xila said...

slmat ari raya kak.
maaf zahir batin :)

mama aryan said...

selamat hari raya akak

Tihara said...

sedapnya ketupat palas..
selamat hari raya dana :)

LYAfrina said...

salam aidilfitri buat dana n family
maaf zahir n batin

aizamia3 said...

selamat hari raya Aidilfitri buat Dana dan keluarga.. ;)