teman2....

Wednesday, July 3, 2013

WW separa bogel

as salam sume kwn2,

sile jgn terpanjat ngn tajuk tuh... aiyan sgt suke bukak sndiri pampers dia kalu kite tak pakaikan dia sluar

kt balkoni, dia dh bukak pampes dia... 

udah pakaikan suar pendek... denda buh sluar kt kepala mcm org korea tua

p/s: bos takde sampai isnin... yeeehoooo

17 comments:

JaSSNaNi said...

hahahahaha... opppsss acik bukak mata sikit je.. maluuuuu.. :)
comel sangat aiyan ni..

Teena Tna said...

Hahaha...fesyen kpop terbaru lah ibu.

Qhaifa Nur said...

tak pakai pamper tandanya aiyan dah besar kan..

lizz said...

dia dah tak nak pamper kot hehe...senang sikit nak bukak pamper bila takder sluarkan ...

tetap comey walopon seluar kat kepala...kpop tu hehe

Dee said...

dah mcm chef lak pakai seluar kat kepala tu...hihihi..

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Aiyooo dah pandai bukak pampers sendiri... nak pakai ware2 dah ke Aiyan! Setuju dgn Dee dah mcm Chef lak seluar atas kepala tu..hehehe :D

Mimi Azirah said...

samela ngan ank no 2 sy auni...suke bukak pampeprs sndri

atty's said...

ayyan dah besar dah..tak lama lagi langsung tak pakai pampers .

Kakzakie said...

Siapa buat Ayyan ni sayang? Kalau tak mama ni mesti mak teh punya kerjalah ni:)

Aine Ainun said...

hahaa...comel...

gempak ja tajuk dana, sat lagi jadi keyword femes ni...

bebudak mmg camtu la, bila die da besar sikit suka bukak pampers sendiri..anak buah sy pun cmtu dulu..

norhidana miswan said...

k Jassnani- heheheh nampak apa2 tak?

Teena Tna- kpop lah sgt gitu yek

k Qhaifa Nur- tak blh kak, kang membeser kt mana2

LIzz- takdelah dik, saja2 dia tuh... itu keje makngah nyer tuh

k Dee- hheheheh chef tecik ek

norhidana miswan said...

Marya- w`slm Marya, bukak saja2 je tuh.. geram betul, sekali terkencit kene cubit lah

Mimi Azirah- kalu pastu tak terkencit takpelah kan mimi

k Atty's- makin beso mkn banyak kerenah kan kak, skrg msh tak blh lg kak tinggal pampers...kang banjir umah

k Zakie- heheheh itu keje makngah dia kak

Aine- itulah, saja je sesekali bt tajuk 18sx kn

inazamri said...

ayyan buat ape tu??

ct rahani said...

hihihi tajuk x menahan tuh.. bagus aiyan nk belajar free diapers yer.. :)

norhidana miswan said...

k Inazamri- hehehehe membogelkan diri kak

Ct Rahani- saja je bt tajuk agak2 hot gitu ct... lum masanyer lg free dypers nih ct oi

Papa Mifz said...

oh dah pandai bukak pampers sendiri yer...hehe

hainom OKje said...

Budak memang cenggitu Dana...hendak hendak lagi yg tgh suka try pakai seluar sendiri ni!