teman2....

Tuesday, July 2, 2013

aiyan melawat kidzoonia @ eon AU keramat

as salam sume kwn2,

ni sambungan jln2 dr floria, pas balik dr floria tuh kami terus lajak ke aeon au keramat, papa nk beli suar kt situ ada offer, pastu bwk lah si aiyan main kt kidzoonia tuh... boleh la bt aiyan main2, campur ngn budak2 lain kan.

At first seronok lah sbb masa dia msk tu yg ada sume bdk2 baya dia, nk main pun bebas tak lama pastu msk lah budak2 yg besar2... terus bdk2 yg kecik2 nih kene main lain, paham2 jelah kadang bdk2 besar nih kan lasak skit, mana lah diaorang nk mengalah ngn budak2 kecik.  Rasanyer tempat2 main gitu ptt ada had umur, or bezakan tempat mana yg umur bwh 3thn ngn lebih 3thn tak blh campur...

kalu tak pimpin dh kt mna2 dia sembunyi

sume menan dia nk cube

msh lenggang lg, masa nih dia main ngn papa je... mama duk gi tempat lain

main lego sorang2... tak abis2 ngn lego je

masa nih bebas dia lari sana sini, takde lg bdk2 beso

seronok dia main lompat2

tak sangka dh beso dh anak aku

p/s: cepat betul masa berlalu, dh nk ramadhan dh kan..hrp2 papa dpt siapkan keje kt KT tuh sebelum pose

13 comments:

Qhaifa Nur said...

tempat macam ni dana budak sebaya aiyan kita tak risau nak lepaskan...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

assalamualaikum kak...lamanya xsinggah sini...wah aiyan dh besar n makin comel....best yer syg main2 kt situ hehe

Papa Mifz said...

mesti habis Aiyan pusing satu tempat permainan tuh kan...hehe

Kakzakie said...

Tempat main macam ini mesti selagi ta letih tak nak berhenti Dana..

Zana Nordin said...

syok ler aiyyan...
dpt main semua benda...
kalau ada kawan lagi ler ralit dia...

lizz said...

ayyan yang comey ni geram betul nengok dier ni..kemain seronok lagi tu...

Aine Ainun said...

eheheee...=)
ye mmg dah nampak besar aiyan tu..=)

Saya x sabar nak masuk tempat mainan ni,
agaknya kalo bawak irfan kat sini tak nak balik agaknya..haha..

Acik Erna said...

assalam dana..memang dah besar dah Aiyan..seronok dia dapat main

nur anis said...

Waaa...dah besar dia...seronoknya dia main...

hainom OKje said...

Biasalah Dana...budak budak kalau nampak menan...mmg sukakan...naik penatlah kita melayan....

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- tp kalu ada bdk2 beso leceh gk kak

Wanieys- w`slm, itulah ingat dh lupe kt blog akak nih...

Papa MIfz- aah, maklum baru bg dia

k Zakie- aah kak, tp nyer bile ada budak2 beso yg kecik2 kene ngalah

Zana- dia jenis sembarang je, sume dia layan je...nsb lah aiyan jenis tak tkt org

norhidana miswan said...

Lizz- masa awal2 takde ramai budak, syok lah dia

Aine- besar lah dr bdk2 yg setahun tu kot aine hehehe... sbr2 tak lama boleh la bwk irfan tuh

Acik Erna- w`slm acik, itulah acik mmg seronok

Nur Anis- heheheh dh boleh jln itu yg mcm dh beso

k Hainom- itulah dia kak, kalu iktkan dia takmo balik lg,

ct rahani said...

enjoy yer aiyan sesekali keluar.. klu aqeef tuh dh menjerit x mo balik.. hehe..