teman2....

Monday, July 22, 2013

rasa nk nngis

as salam sume kwn2,

terajin lak sampai 2ntry arini...

fresh dr oven nih, ni antara mende yg bt aku nk nngis time jht lace kt baju, bab mule2 tuh.... nk menjelujur kt baju, sgt mencabar...baju nih bwh bentuk mcm melengkung kt bhg bwh itu yg fenin time nk pasang lace.. . pastu nk jht lace kt lengan pun aku dh seram2 sejuk, bkn bahagian pergelangan tgn tp bahagian bwh bahu,maklum la ruang  sgt terhad... mintak2 dpt siap cpt..


ni lah dia... siap bentang atas meja nk jelujur nih... 

p/s: org lain dh sbk pg supink baju raya tp aku lum kesempatan lg, tunggu ujung minggu time papa balik kot itu pun tak blh lama... baju org lebih penting dr baju aku huhuhui

23 comments:

Bitt (double IS) said...

cantikknyaa

ieda immi said...

wahh memang mencabar .. x per dana .. pengalaman nie ;)

Teena Tna said...

Aah, lawa lah, susah rupanya nak jahit lace ni..

lieyalatif said...

Xpe dana...buat slow2 n hati2 key...yg penting ko bertuah sbb ko ade bakat ni...x semua org berkebolehan mcm ko ni...aku sendiri x suke jahit2 nih....boleh pitam wooi eheheheeh

lizz said...

kemain lawo ni...kagum tau...bukn senang nak jahit manik ni kalo saya mau berpino mate...takper baju sendiri nanti buat k...lagi 3 pasang jerkan...

Acik Erna said...

Cantik..pandai dana

NEKCIK said...

Sabar...insyaallah. .cantik jadinyer

Zulfadly said...

makcik saya yg jahit baju pon, dulu mcm ni, nak raya buat baju orang, dia pakai baju lama, pagi raya pon ada orang amik baju lagi, heheh,

ros_reeza said...

orang yang jahit baju, memang akan utamakan baju orang dari baju sendiri :)

emy pokden said...

jom soping berjemaah weken ni..hehehe

izzah said...

meriahnya..baju raya ke baju tunang ni akak...cantik sngat nmpak...

norhidana miswan said...

k Bitt- mekasih kak tp lum siap lg nih ntah camne jd nyer

k Ieda- dh bt berkali2 tp itu lah yg paling leceh kak

Teena Tna- hehehe kalu utk yg dh pkr senang kot, bg akak yg tak teror sgt kire leceh gk dik, ikut gk pd fabrik lace n baju customer tuh...

Lieya- tak blh slow2 sgt lieya tkt tak sempat siap, nngis aku kang...

Lizz- kalu lace org takde bkt pun blh jht lizz, cume cpt ke lambat nk siap tuh

norhidana miswan said...

Acik Erna- macik acik tp lum siap lg nih acik

Nekcik- insyallah hrp2 gitu lah nekcik

Zulfadly- hehehe akak tak sampai lah pg raya sbb akak jht manik je tp kalu jht baju rya mmg pun, mcm mak mertua akak tuh

Ros-reeza- mmg kene bt gitu sbb dia dh amanah kan kite, n akan byr kt kite itu yg kene dulukan baju org tu

Emy- huhuhi... supink skit2 je utk rayyan izzan lah, mama dia takde apa kot

Izzah- baju raya tuh dik oi, nk vogue2 katanyer

❤Kamsiah❤ said...

akak pun tak beli baju raya lagi..tak pikir lagi tema apa..pesen apa hehe

Kakzakie said...

Cantiknya baju siapalah ni Dana. Kena hati-hati lagi sebab org punya kan.

Munnafendy said...

mau juling mata ni kak...huhu

ni bju raya ke bju pengantin? lain mcm dia punya meriah

Queen said...

jenuhjuga sbb lengkung kan..

eh.. salam perkenalan =)

Mimi Azirah said...

kalo sy dh surrender

wahida said...

fuyyyooo...respek ah ko pandai buat2 ni semua...takpe nok, yg penting ko masyukkkkk....

Papa Mifz said...

kang tak siap kene marah dek customer pulak kan...huhu

norhidana miswan said...

k Kamsiah- baju raya dana dh setel kak tp tak tau sempat ke tak nk jht lace

k Zakie- untung kalu baju dana dpt bt cantik2 gini kak...

Munnafendy- baju raya ni dik, katanyer nk vogue2

Queen- maklum org lum pro...
slm kenalan jgk

Mimi Azirah- kene tekadkan hati jugak dik oi

k Wahida- org lain pun boleh bt gk kak, mule2 dulu pun aku merangkak2 gk nk jht nih

Papa Mifz- itula psl PM

hainom OKje said...

ohhh cenggitu pasangnya yeh Dana.... Sekejap je tu... dah pakar yg buat hehe

Ibu Lala said...

cantiknye. baju pengantin ke nih..