Thursday, August 1, 2013

Photo Diary

as salam sume kwn2,

sory yek semalam senyap je, maklum semalam aku cuti rehat... arini naik keje mcm biasalah meja msti penuh ngn kerja tp otak dh mls keje... ish2 teruk betul kan..
baju ada 1 je lg nk siapkan... kire last kopek lah ni, pastu baru blh jht baju aku lak... nyeh3.
jom la kite lyn gambar je ek



mee kari jumaat lepas... mee kari paste segera heheehhe... tp sedap



sabtu lak mee lidi ngn lamb chop... beli kt aeon yg siap marinate


ahad lps berbuka ngn sate melaka



hari isnin berbuka ngn tongkeng ayam heheheh... 

menu berbuka hari selasa... mee bandung 

menu berbuka semalam... cendwn goreng ngn popia...



p/s: tak sbr nk packing baju2 utk balik kg... seronok nyer beraya kt johor thn ni

19 comments:

  1. Aduhai dana...
    Ni yg buat teringinnnn nk mkn mcm2 hehe...
    Satay tu ha....cm da lma ja x mkn..

    ReplyDelete
  2. Kita raya seremban dulu...rayo ke3 bru lik johor..saya x kemas lg baju♡♡

    ReplyDelete
  3. wah dana, kemain lg tayang menu yer..semuanya sedap2 belakah..akak jgk yg mampu tgk jer..:)

    ReplyDelete
  4. Aine-hehehe itulah dana pun lama tak mkn sate tuh... tak dpt la jmpa ek, dana raya ke3 balik kerteh dh

    k Ummuaidan- heheeh seskali kak, lumsum semua sekali...

    ReplyDelete
  5. wahh seronok nyee beraya di JB .. teringat balik kg muar .. tahun nie kami x balik huhu

    ReplyDelete
  6. rumah MIL dekat dana..selalunya nak pergi baru packing ha..ha..
    seronoknya aiyan raya kat johor..

    ReplyDelete
  7. Assalam dan..sabo ye..balik kampung nanti hati2 dijalan.semoga selamat sampai

    ReplyDelete
  8. k Ieda- heheheh ikut giliran kak, thn lps dh kt kerteh thn ni johor lah

    k Qhaifa Nur- dana kalu balik johor awal2 lg nk packing kak, tunggu ujung minggu baru packing baju

    Acik Erna- w`slm acik, insyallah, macih acik

    Pena Rozie- heheheh ni baru 1sti time lyn sate di bln pose

    ReplyDelete
  9. waaa sedapnya mee kari wee....

    ReplyDelete
  10. woiii...bikin terliur mee kari ko....dah le peberet aku ni wey...telan air liur aku wey!

    ReplyDelete
  11. nyum2 smuanyer sedap2 ni...mee bandung tu best

    ReplyDelete
  12. k Aida78- mmg sedap kak, pasni blh bt lg senang laktu hehehe

    Lieya- nyeh2, ko try la pakai paste tuh... yg ada gambar periuk tu apa nama ntah lupe aku

    Lizz- akak kalu bt mee apa2 msti suke letak isi mcm2

    ReplyDelete
  13. nak mee kari la ptg ni...eh bulan posa ni lgsung tak mkn sate...tongkeng ayam??? sedap ke?

    ReplyDelete
  14. salam dana..wamboii cukup untuk seminggu ye..minggu depan menu rayer pulok ye!! oh burasak!!!

    ReplyDelete
  15. wah.. sana sini dok bercerita nak balik kampung.. ai jugak masih terkial2 nak carik rentak balik kg.. kena nyanyi lagu 'balik kampung' ni.. ;)

    ReplyDelete
  16. Baju sendiri tak siap lagi - selalu tukang jahit macam itu kan..

    ReplyDelete
  17. Ishh...nape la semuanya sedap2 ni..

    ReplyDelete
  18. Banyak makanan...semua sedap2...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...