Thursday, February 22, 2024

PHOTO DIARY #07/2024

 Assalamualaikum semua,

Sudah khamis ya, esok hari terakhir minggu ini dan bolehla berehat-rehat. Cuti sekolah kali ini aku belum cuti lagi,tak tau bila nak cuti. Balik kampung pun tidak ni, adehla. Tapi takmo bebel panjang jom kita tengok cerita bergambar ya.

Tahniah buat pengarah aku yang dapat naik pangkat, dapat pengarah baru lah nanti aku

cantik kan... kalau ada kerusi ni boleh lepak-lepak

sabtu ahad memang dia akan tidur kat luar gini, selalu bila aku kerja dia lepak dalam rumah je

kawan pejabat aku memang semua baik hati, dapat ole-ole

kek lapis jugak

sambut hari lahir budak pejabat ni... meriah kan



ini je yang ada, yang lain kerja luar

akhirnya mekar jugak dia

baru lengkap kami berlima

kawan pejabat belanja nasi lemak sedap ni

bawak congkak turun nanti boleh main bila bosan

Sebelum mula kerja selfie dulu

8 comments:

  1. linda pun balik kg wiken je..tak amik cuti pun..anak2 je duduk di kg...2 org

    ReplyDelete
  2. Nasi lemak alas daun pisang šŸ˜‹

    Cantik warna-warni bunga orkid Dana.

    ReplyDelete
  3. Berwarna-warni makanan atas meja.

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti Dana n balik kampung sonok tu

    ReplyDelete
  5. Sama lah dekat 4 bln tak balik kg ..ramadhan lagi tak smpai 10 hari huhuu

    ReplyDelete
  6. Kue-kue diatas meja itu warna-warna nya sangat cantik Mbak. Enak-enak ya kue nya?
    Nasi lemak dibungkus daun pisang? Kalau disini yang populer ada nasi rames, belinya di warung makan Padang.
    Foto terakhir? Iya Mbak jangan lupa selfie dulu sebelum bekerja...

    Salam,

    ReplyDelete
  7. bila office besar sekali sambut apa2 sambutan memang meriah...nak- nak ada pot luck...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...