Thursday, February 21, 2019

photo diary #6/2019

As salam semua kwn2,

Selamat hari kamis kwn2, 

Berjumpa kita semula di hari yang penuh cerita, cerita bergambar gitu... jgn lupa baca kt caption setiap gambar utk tau cerita nya ya kwn2


si abg pengakap kita dh lengkap dh uniform dia ngn segala lencana yg ada

time ptg mama amik, dh rupa gini heheheh
itu topi keledar papa dia, tp dh ngam kt kepala dia dh... aduhai

lama betul tak rebus kacang kuda... aritu rebus lah guna noxxa HP 45minit je dh empuk

sri hijauan tu umah sewa, sri wira umah skrg... dekat kan?

masa mil dtg umah kami, saja bt vc ngn mak kt kampung... muka teruja je dua besan tu
disebabkan aku tak jumpa bekas peniti aku yg lengkap semua color, aku bedal je peniti pepel ngn semua tudung
anak syurga aku ni, bila baca kt buku dia boleh mengeja perkataan tu tp kalau suruh dia tulis sendiri, mcmni lah jadi nya...
katak jd kata, cicak jd cicat

bila nampak tersusun gini semua lipstik, baru sedar dh banyak sgt dh lipstik aku 

ni semalam aku suruh dia lukis, gambar 3 lipas berkelah tu...
ada iras2 tak ngn lukisan yg belah atas tu?
selalu aku mmg dh bekalkan dia air sebotol tp geram lak bila dia kata beli air ni kt kantin,
rm2 tau
mahal wei


10 comments:

  1. PANDAI AYAN MELUKIS BERBAKAT TU...

    ReplyDelete
  2. wak WP- hahahah kadang jd kadang tak jd jgk wak

    k Paridah- mekasih kak

    ReplyDelete
  3. Hihihi.. ayyan.. dah serabai ptg Hari ye..
    Pagi kemain Jensen😄

    ReplyDelete
  4. hahaha masa sekolah dulu saya teringin nak jadi pengakap

    ReplyDelete
  5. Ensem Ayyan berpakaian lengkap pengakap..wahh..banyaknya liptik ibu ayyan...

    ReplyDelete
  6. Alahai comrlnya besan video call

    ReplyDelete
  7. k Norhayati- aah kak, serabai ngn masammmm sgt

    MrHanafi- abis tu join apa masa sekolah dulu?

    Azian- masa pagi ensem ptg dh comot, lipstik tu mmg tak blh nk bt apa dh

    Mamapp- hehehe... nk jumpa selalu payah sikit...

    ReplyDelete
  8. permisi min numpang share ya :)
    DEWAPK^^ agen terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :)
    :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...