Thursday, August 8, 2024

PHOTO DIARY #26/2024

 Assalamualaikum semua,

Hari ini sejuk betul, maklum semalam petang hujan lebat. Terasa malas betul nak bersiap ke pejabat, dok pikir sabar dana esok dah jumaat. Tak nak membebel panjang, jom layan cerita bergambar ya.

Bilik aku ni terang je, sejenis tingkat takde bidai...

Menu yang disukai sekarang, tempe goreng sambal kicap

ini gambar semalam, siap pakai nametag lagi masa nak kene audit tu


gambar mak yan ambil masa kami nak balik KL

masa kami berhenti makan di R&R Air Keroh dia kata tak lapar, tapi bila nampak orang makan waffle terus nak jugak

menu bekalan emak, sulur keladi tumis

ini menu paling rare, babat masak lemak kencur... aduh sedapnya

kepak ayam bawak dari Selangor balik ke Johor

sarapan pagi Sabtu,ubi blegudek sedapnya

9 comments:

  1. Nampak tempe dan ubi, alaaaa mana nak cari....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pi cari di pasar tani atau pasar pagi mesti ada kak... apa lagi jom menyambal kak

      Delete
  2. Ubi blegudek tu pun rare jugak.
    Ubi rebus ditumis tu ya?

    ReplyDelete
  3. Salur sulur keladi dengan babat lemak kecur tu aduhai...sedapnya!
    Dana, apa benda ubi blegudek tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kan kak, menu kampung tu. Ubi blegudek tu ubi kayu rebus lepas tu di masak dengan sedikit bawang, bilis dan garam . Sedap tu kak

      Delete
  4. Ubi blegudek...first time tengok..masak kencur babat tu uiii...menduga..pernah makan sekali..

    ReplyDelete
  5. Tingkap xda bidai ..lighthing on the spot terus dalam bilik opis tu best

    ReplyDelete
  6. Saya ingin berbagi pengalaman saya mendapatkan persetujuan pinjaman dari perusahaan pinjaman Tn. Pedro, yang mana pengajuan pinjaman saya ditolak oleh bank karena kredit saya buruk. Namun Pedro memberi saya pinjaman dengan bunga 3%, sebesar 7 juta dolar AS. Saya akan mendorong orang lain yang mencari pinjaman untuk menghubungi kantor pinjaman Pedro melalui email di pedroloanss@gmail.com atau WhatsApp di +393510140339.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...