Tuesday, August 20, 2024

HARI SUKAB JUPEM- CONGKAK DAN TENIS

 Assalamualaikum semua,

Ini cerita sabtu lepas, kami ada SUKAB (Sukan Antara Bahagian) JUPEM. Kami dah mula dari awal bulan 8 hingga akhir bulan 10 nanti. Sebelum ni ada kami main pentaque, ini sebab kami main di hari sabtu, tempat permainan agak jauh jarak tapi tekad ulang alik untuk tengok. Dari pukul 8.30 pagi dah sampai JUPEM sampai pukul 5.30 baru balik rumah. Seronok tapi penat, penat menunggu hahaha. 



Permainan pusingan pertama... bersimpuh tu

masa ni mengigil jari masa pegang guli

wakil lelaki pun ada


pasukan kedua masih gembira lagi



lawan pasukan ketiga

petang dah, geng main tenis tengah berehat lepak dekat dalam dewan sebab sejuk sikit

perlawanan terakhir, kami lawan 4 pasukan


sementara menunggu permainan lain kami akan berlarian kt tempat perlawanan tenis

muka-muka yang bermain hari ini... dah macam berkelah kan


geng yang main tenis
panas terik masa ni.... 

3 comments:

  1. seronok ada aktiviti mcm ni...meriah sorak je la kalau MA... he he

    ReplyDelete
  2. Bestnya .. CCL suka main congkak .. lama betul tak main ni

    ReplyDelete
  3. Saya ingin berbagi pengalaman saya mendapatkan persetujuan pinjaman dari perusahaan pinjaman Tn. Pedro, yang mana pengajuan pinjaman saya ditolak oleh bank karena kredit saya buruk. Namun Pedro memberi saya pinjaman dengan bunga 3%, sebesar 7 juta dolar AS. Saya akan mendorong orang lain yang mencari pinjaman untuk menghubungi kantor pinjaman Pedro melalui email di pedroloanss@gmail.com atau WhatsApp di +393510140339.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...