Monday, April 23, 2018

Budak licik

As salam semua kwn2,

selamat hari isnin yek, minggu ni mmg minggu bizi aku.

Esok kene jaga aiyan sbb sekolah dia takde cikgu, sbb ada tilawah alquran sekolah dia, sapa2 murid nk pegi boleh je tp mak bapak kene ada sekali.  Jadinya mmg kene bwk pi opislah dia tu.... nk cuti skrg ni tgh banyak keje.

Minggu depan aku ada appoiment 2 kali, mana lg ngn nk pilihanraya lg. fenin saya fenin

Cerita psl bdk licik nih... semalam bwk pi library lg... dia nk buku yg best je kalu baca, klu tak berapa ikut spesifikasi dia, laju je dia nk skip mukasurat tu hahahha....
Nasib mamanya ddk depan dia mmg semak dia baca, tak dpt lah dia nk skip 

Pastu masa nk kuar smlm dia panggil aku, mama2 cepatlah... ingat nk tunjuk apa rupanya
Nk tunjuk gambar ulat bulu tepi library tuh, dia tau aku geli ngn ulat bulu, jd dia nk takutkan aku lah
hahhahha... ulat tu comel sgt, tak takut la mama nya... hahhaha 
lawak je dgr ayat dia kt papa dia
aiyan: ala papa, mama tak takutla ngn ulat bulu ni.... 


mmg kene semak satu2 dia baca, bila dia baca betul2 baru dia blh kaitkan gambar ngn cite tu

Ni lah gambar ulat nya.... hehhehehe

8 comments:

  1. good boy aiyan..... bagus die behave je kat library dana...boleh fokus dgn buku2....

    tang nak takutkan ulat tu lawak....sekali tgk ulat camtu....tu ulat comel nauuuu hahahhaha

    ReplyDelete
  2. Hehehe...pandai Aiyan nak kenakan mama... :)

    ReplyDelete
  3. Lieya- tulah dia nsb dia tak kesana sini masa kt library... dia selalu suka takutkn aku ngn buku serangga dia

    kakcik Nur- bila dh tau kelemahan mamanya, mmg dia cari masa nk ngenekan kite kakcik

    ReplyDelete
  4. cumel je..
    akak tgk badan dia makin berisi kan dana.
    sedap tekak makan lah ni.

    ReplyDelete
  5. Kelakar Dia takutkan mamanya dengan ulat bulu comel... manalah mama Aiyan tu nak takut.

    ReplyDelete
  6. k Azian- mmg makin berisi kak, tu kami dh cuba kontrol2 klu dia mkn, takmo bg tambah dh klu dia minta

    k Amy- sbb dia tau mama nya mmg penakut ulat, tgk kt buku serangga dia pun mamanya tkt, sbb kt buku tu ulat bulu betul hehehhe...

    ReplyDelete
  7. hahaha.. part ulat bulu tu comel.. ;)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...