Tuesday, May 31, 2016

aku dan kimci

as salam semua kwn2,

salam selasa....
korang kenal kimci? hehehhe mstilah kenal kan, kalu nengok cite korea asik cite psl kimci itu ini, skrg drama pun dh ada tajuk kimci2 kan
penah makan? ada yg suke ada yg tak suke ngn rasanya kan

aku ngn maktek nih terpengaruh la ngn cite masak2 korea yg asik tayang psl kimci itu lah ini lah
beli ngn sorang member yg mmg bt kimci....
aku jarang mkn ngn nasi tp suke mkn ngn jemput2 hahhaha...


jemput2 bilis berulamkan kimci... 

8 comments:

  1. aku pernah makan kimchi ni sekali je seumur hidup aku...itu pun member yang buat...aku tak gemar sangat...maklumlah tekak aku ni tak gemor dengan makanan jepun ke korea ke taiwan ke...sedih kannn...huhu...

    ReplyDelete
  2. yan minat cite korea..tapi kimchi sila pergi kat dana je...huhu

    ReplyDelete
  3. Ada gak plan dgn hubby nak buat..
    nmpk sedap aja

    ReplyDelete
  4. pernah try member buat boleh lah juga makan hehehe

    ReplyDelete
  5. x pandai makan kimchi ni hi2...bau dia x tahan jeruknya ha2...

    ReplyDelete
  6. Nani pernah sekali makan kimchi . Hehee :)

    ReplyDelete
  7. pernah sekali makan..kurang gemar walaupun suka tgk drama korea..huhu..

    ReplyDelete
  8. tak semua kimchi sedap! Bertuah kalau dapat makan yang sedap.

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...