Tuesday, May 3, 2016

Kehilangan

as salam semua kwn2,

selamat hari selasa...
Selamat memulakan kerja lps cuti yg agak lama...
Ke ada yg msh lg cuti kt kampung, almaklum jem kan...

Harap ampun dan maaf ye kwn2... 2minggu aku menghilangkan diri
Ada kwn2 yg dh tahu, tp mana yg takde fb msti tak tau kemana hilangnya mama aiyan nih kan

Maaf sekali lagi, aku hilang tanpa pesan, tanpa pamitan
aku Kehilangan.....
Kehilangan yang ke2 dlm perkahwinan kami
Kehilangan kandungan usia 8 minggu
tp kami redha... belum rezeki lg bagi adik kt aiyan

lps sedar dari tertido 3jam.... 

sampai skrg ada lagi parutnya

mc yang tak di pinta... berehat lah hampir 2minggu di rumah


16 comments:

  1. Assalamualaikum dana..

    Takziah dari akak..inshaAllah moga ada rezeki lagi selepas ini ye

    ReplyDelete
  2. Tabahlah hati.
    InsyaAllah ada rezeki yang dikurniakan lagi.

    Take Care.

    ReplyDelete
  3. Sedihnya Dana. Apapun kenalah bersabar
    Allah masih nak bagi peluang Dana menjaga Aiyan lebih lagi sebelum ada adik
    Masih muda dan peluang masih ada lagi Dana

    Salam takziah dari kakak.

    ReplyDelete
  4. Nasiblah kita fren di FB....cepat sikitlah taunya....
    Tak pe Dana, sabar ajelah....Masih banyak masa untuk mencuba dan terus mencuba, jangan pernah jemu

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh yunk...

    ReplyDelete
  6. Tabahkan hati ya dana..belum rezki lagi..inshaallah teruskan berusaha dan berdoa..akak yakin masih ade banyak lagi peluang tuk dana..dont give up...take care..

    ReplyDelete
  7. k Aryan Azra- wsalam kak... mekasih kak

    TUkang Kebun- amin2... insyallah kak

    k Zakie- insyallah kak... dana redha

    k Hainom- insyallah kak

    Cik Da- tq kak

    k UmmuAA- mekasih kak

    ReplyDelete
  8. in shaa Allah ada rezeki Dana nanti untuk dapat baby lagi

    ReplyDelete
  9. Takziah..sudah ketentuanNya dana

    ReplyDelete
  10. Takziah dana...
    bukan rezeki kali ini..in shaa Allah pasti ada rezeki akan datang...
    banyakkan bersabarr

    ReplyDelete
  11. Takziah Dana..
    Semoga digantikan kehilangan ini dgn lebih baik lagi..
    Patutlah lama dana menyepi..
    Rindu akak dgn entri dana..

    ReplyDelete
  12. Takpe Dana..edikit ujian Allah...muga Allah gantikan dgn yg lebih bsik dari yg hilang..insyaallah..take care

    ReplyDelete
  13. Takpe Dana..edikit ujian Allah...muga Allah gantikan dgn yg lebih bsik dari yg hilang..insyaallah..take care

    ReplyDelete
  14. xpe dana...
    sesungguhnya percaturan Allah itu y terbaik utk kita.. mmg sedih dgn kehilangan..tp semestinya Allah ingin memberi sesuatu y lebih baik lps ni...

    Take Care dana... jgn terlalu fikir n stress2 ye.. nikmati ujian dgn sebaiknya...keredhaan utk terima akan muncul ;-)

    ReplyDelete
  15. Acik Erna- insyallah kak

    Cheqda- tq cheqda

    k Qhaifa Nur- amin tq kak

    k Norhayati- amin2... tulah kak, dh duk kg mmg takde masa nk bt ntry

    Nekcik- amin, tq nekcik

    Lyafrina- tq lya, akak ok je... takde stress takde apa... hepi je

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...