Wednesday, May 4, 2016

WW makan biskut ngn cicah

as salam semua kwn2.

salam rabu....

masa berpantang kt kg n kt kl, pagi2 aku layan biskut cicah milo o utk bfast
si aiyan pun suke, lps tu kalau nk mkn biskut mmg dia mintak cicah... kene lah btkan air milo utk cicah dia hehehe...WW ke nih hehehhe

kite mkn 2 bungkus dia blh abis 3 bungkus...

siap bermisai lg ha hahahhaha.... 

kt kl masa nih... tunjuk kt papa pagi n ptg mintak biskut cicah.... 

p/s: tq kwn2 utk sokongan n doa, alhamdulillah aku ok... sedih sikit masa mule2 lps tu takde fkr pun, aku bkn org yg nk sedih menangis2 terkenang2, mcm masa gugur 1st dulu pun gitu, entahla normal ke idak aku pun tak tau, nape kau rasa gtu.. aku hepi je cuma kadang tak suke nk ckp lebih2 psl keguguran tuh

15 comments:

  1. AKAK MASA BERPANTANG DULU PUN SUKA CICAH BISKUT 4 SEGI NI JUGAK..CICAH KOPI O ATAUPUN MILO..SEKLAI BABY KEMBUNG PERUT..LPS TU KAKAK YG NO 2 CAKAP BISKUT TU BERANGIN HAHA..

    ReplyDelete
  2. cicah dgn teh lg umpphh kak..=)
    asyik sgt duk cicah..eh?? xsedar biskut dah abis... ngee..sll cmni..

    ReplyDelete
  3. Alahai Aiyan makcik yg tak pantang ni pun makan biskut cecah milo juga tau:)

    ReplyDelete
  4. time pregnant memang suka aktiviti ni

    ReplyDelete
  5. Biskut Ping Pong dengan air milo memang terbaik.

    ReplyDelete
  6. aiyan makan biskut yang acik suka tu Dana..dirumah acik memang tak putus biskut tu

    ReplyDelete
  7. Dlm pantang itulah yg paling sedap dana...
    suka aiyan ya
    thing positive tau dana...

    ReplyDelete
  8. k Kamsiah- angin yek kak hehehe... tp tak selalu mkn ok kt hhehhe

    Husna- teh angin dik masa awal2 tak berani heehheheh...

    k Zakie- heheheh tulah leh geng ngn aiyan nih

    Raihanah- hehehehe time tak peknen pun syok lyn kan

    Hazmin- betul3 kan

    Acik Erna- heheheh tulah kt umah pun sama kak

    k Qhaifa Nur- heheheh... suke kak, tgk kite buat dia pun ikut

    ReplyDelete
  9. menu wajib dlm pantang pagi2 ngan petang2 nie heheheeheh....tapi aku suke cicah horlick...

    aiyan pun ape lagi, amik kesempatan join sekaki le aiyan yeak....

    ReplyDelete
  10. Weyh sedap tau makan biskut cicah air manis ni. Air teh o sedap!...Mak udah teringin pulak ni Dana....

    Betullah tu, jangan difikir sangat perkara yg lepas, insyaallah, Allah akan gantikan yg lebih baik.

    ReplyDelete
  11. tak sempat nak duduk ke ayyan dapat biskut ngan air milo tu.. hehehe

    ReplyDelete
  12. Cicah biskut dgn milo mmg sedap dana..
    Aiyan pun join sama ye..
    Elok jer mencangkung cicah biskut tu 😀

    Redha ye dana..
    Belum rezeki lagi..
    Tak perlu sgt sedih lama2 kan..
    Mana tau rezeki twin..
    Macam blogger riz..
    Tiga lagi tu..

    ReplyDelete
  13. sama naik tu makan biskut cicah milo dengan mamanya tu, siap bermisai lagi tu haa...comel je aiyan ni tau

    ReplyDelete
  14. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...