Wednesday, March 23, 2016

WW DIY baiki brooch yg hilang batu

as salam semua kwn2,

selamat hari rabu, huhuhui cpt rasa berlalu minggu nih.... tup2 dh nk msk bln 4 dh kan

Korang biasa tak ada masalah brooch korang hilang batu?
pastu nmpak rompong rongak tak lawo kan?

Bahan2 yg aku gune nk tampal rompong.... batu kristal lebihan jahit manik aku lah

nampak ada yg rongak tuh kan... 

pas dh di tutup mana yg rompong tuh... takpe colorful kan brooch kita kan



19 comments:

  1. lea pulak brooch selalunya pinnya yang tanggal. ....

    ReplyDelete
  2. mcm MIL kak nur...sayang beli mahal..cari brooch x guna lekatkn balik...mmg cantik jadinya kan dana

    ReplyDelete
  3. Kalau rajin tak rugi Dana
    Dah nampak cantik balik

    ReplyDelete
  4. Good sharing Dana..
    Akak pun byk juga tercabut batunya..
    Nak cari mana perginya batu tu pun tak tahu..
    Yg tercabut pin pun ada dana.
    Alahaiiii hahaha..

    Wlpn dah warna warni pun cantik brooch tu dana..

    ReplyDelete
  5. rajinnya Dana..kalau akak terus campak ja hehe..malas nak repair2 mcm ni..

    ReplyDelete
  6. Pandai diy sendiri ok lah akak.
    janji ok lagi kan.

    ReplyDelete
  7. Dah cantik balik. Pandai akak diy sendiri.

    ReplyDelete
  8. Haih~ untunglah pandai bekki sendirik.
    senang jer nak buat kalo ade bahan kan!
    mana nak carik berlian2 gittu ek??

    zura punye feberet kerongsang dah rongak2 dah nih. tapii sayang gilerrrr nak tukar. sayanggggg sgt3!

    ReplyDelete
  9. Dah cantik macam tu boleh guna lagi. Dapat jimat.

    ReplyDelete
  10. kreatif skali skala.. nk buang syg kan..

    ReplyDelete
  11. Kakcik Nur- syg sbb elok lg keadaannya kakcik

    Lea- kalu pin nya ilang tuh kadang suh edy baiki

    k Qhaifa Nur- hehehe aah kak syg sbb elok lg takla beli mahal sgt

    TUkangKebun- hehehe bila rongak nk pakai mcm tak best lak

    k Zakie- sbb mmg suke pakai clipbrooch nih kak

    SudipVSsenduk- hehehhe tq

    k Norhayati- hehehe syg kak sbb ssh nk cari brooch clip gini, itu yg baiki selagi boleh

    k Kamsiah- hahahah syg kak, ssh nk cari brooch gini

    PMDR- alah boh gam je dik, keje senang blh la

    Ohpanduan- diy senang blh la yg ssh2 takde nk bt

    Nafira- ala boh gam je pun dik non oi.. pi lah boh batu kristal gitu

    Jobdirumah- kalu rongak pun akak guna gk

    Seraa- aah mmg syg nk buang

    ReplyDelete
  12. Salam kak..
    rajin akak baiki brooch sendiri.. klu sy selalunya minta tolong hubby buatkan..hehe

    ReplyDelete
  13. rajinnya dana tampal balik, kalau akak selagi boleh pakai je walaupun takde batu...kahkahkah dasar pemalas

    ReplyDelete
  14. Elok jugak jadinya Dana dpd rompong hihi.... Tulah yg mslasnya Brooch berbatu ni ek, suka jatuh batu! Kalau brooch tokey manik, tak perlah jugak....

    ReplyDelete
  15. itulah masalah dengan brooch berbatu. tertanggal je batunya. tapi cantik, so beli jela.. hihi

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...