Wednesday, December 16, 2015

WW oh mulberi

as salam sume kwn2,

Makyan dok tayang hasil pungutan ujung minggu baru nih...
time aku balik takde lak banyak gini msh merah2 je...



tak sbr nk petik sndiri mulberi nih bila balik kg


p/s: 21hb nih edy ngn geng opisnya nk bt umrah, aku lak yg pkr mcm2... moga semua selamat lah hendaknya

16 comments:

  1. best tu..semoga edy selamat menunaikan umrah dan selanmat kembali..duh edy doakan saya dimurahkan rezeki dan cepat2 ke sana sana jugak.

    ReplyDelete
  2. Banyaknya buah mulberi....ada hati juga yan nak tanam..tapi tak jumpa lagi pokok ni

    ReplyDelete
  3. Moga suami dana selamat pergi dan balik...

    Doa yang baik2

    ReplyDelete
  4. Selamat menunaikan umrah Edy. Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan...

    ReplyDelete
  5. terliurnyeeeee..
    tetiba kecur ailio. padahal xpernah rasa lagi buah nih.
    tapi bila tgk pic nih terasa buah nih masam sampai kecur ailio. hahahahaha

    sedap x rasa buah nih kak?? teringin nak tanam jugak.

    ReplyDelete
  6. Selamat menunaikan umrah buat eddy...dana doakan yg terbaik jea..

    ReplyDelete
  7. Wahhh macam sedap je. Sy ada pokok ni kat umah tapi belum berbuah lagi. Aritu ada makan juga buah ni..memang sedap dan manis.

    ReplyDelete
  8. Dana....mulbery tu selalu mak tgk dlm TV rancangan masakan jer tau haha..
    Sedap ke Dana? Mcm anggur ek
    Selamat berangkat utk Edy dan rakan ofis. Moga selamat pergi dan balik. Tak payahlah risau sangat Dana...Doakan ajelah..

    ReplyDelete
  9. Dana....mulbery tu selalu mak tgk dlm TV rancangan masakan jer tau haha..
    Sedap ke Dana? Mcm anggur ek
    Selamat berangkat utk Edy dan rakan ofis. Moga selamat pergi dan balik. Tak payahlah risau sangat Dana...Doakan ajelah..

    ReplyDelete
  10. Selamat menunaikan umrah. Doakan utk akk dan anak anak pulak lepas ni. Nape dana x ikut sekali. Bw la ayen

    ReplyDelete
  11. bestnye..tanam sendiri ye buah mulberi tu..

    InshaAllah dana...doakan edy selamat menunaikan umrah..selamt pergi dan balik

    ReplyDelete
  12. Sedap tu mulbery..slurpp ..rsa buah dia cmne ya..seliur daaa..
    Semoga slmt semuanya .. slmt berangkat umrah n pulang sini ..dan memperoleh keberkatanNya.. aamiin

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...